Hier werd inmasseren ook absoluut afgeraden.
Ik heb zondag mn tweede Pfizer gehad en heb behalve wat lichte hoofdpijn gisteren, verder geen bijwerkingen (gehad). Hoop dat het hier bij blijft, ben einde deze middag 48 uur verder.
Hier werd inmasseren ook absoluut afgeraden.
Ik heb zondag mn tweede Pfizer gehad en heb behalve wat lichte hoofdpijn gisteren, verder geen bijwerkingen (gehad). Hoop dat het hier bij blijft, ben einde deze middag 48 uur verder.
Oh dit vind ik naar had me er nog zo aan vastgehouden dat ik waarschijnlijk maar een keer hoefde te gaan
Staat jullie vaccinatie al bij het overzicht van het RIVM? Ik ben vorige week maandag geprikt maar hij staat er nog niet tussen. Mijn vader heeft 2 weken geleden de 2e prik gehad en bij hem staat ook alleen de 1e prik er in.
Ik weet dat ze een achterstand hebben dus wacht voorlopig maar even af. Mocht ie er tegen die tijd dat ik de 2e krijg nog niet in staan, dan vraag ik het wel even na.
Precies een week geleden mijn tweede prik gekregen en ook die staat er bij mij in.
Edit: geprikt bij GGD Hollands noorden.
Wellicht heeft dat ook invloed welke GGD
Ik heb het gisteren gekregen en het staat erin.
Die van mij van vorige week zondag staat er ook nog niet in… heb wel toestemming gegeven. Ben benieuwd hoe lang het duurt dan…
Bij mij heeft het ook ruim 1,5 week geduurd
Zou kunnen idd! Maar mijn vader is op een andere locatie geprikt dan ik. Mijn moeder is die week op dezelfde locatie geprikt als ik en die stond er binnen een paar dagen op. Lijkt dus geen logica in te zitten
Ik wil de GGD ook niet lastig vallen hiermee want ze hebben het vast al druk genoeg, maar nu 1 juli dichterbij komt zou het toch fijn zijn als het systeem snel up to date is
De meeste vertraging komt vanuit de huisartsen en zorginstellingen.
Als je geprikt bent bij de GGD moet dat denk ik vanzelf goed komen.
Zondag geprikt en staat erin
Ja heb ik wel laten doen (eerste vacc). Was weinig moeite om ff in een rij te gaan staan en had het boekje toch
Mm ik dacht dat ik er met alleen wat spierpijn vanaf zou komen maar voel me nu best zwakjes
Viel de pijn mee? Sorry, ben echt een watje.
De pijn van de prik zelf? Ik heb het niet eens gevoeld. Ik kreeg alleen een stijve arm daarna, maar dat is meer als spierpijn.
Ja de prik zelf idd, laatste keer is zólang geleden… Toen ik heb ik flink zitten krijsen van angst haha!
Geen zorgen over (proberen te) maken! Om mij heen is inmiddels bijna iedereen gevaccineerd en ik heb nog niemand horen zeggen dat het pijn deed. De meesten hebben het niet eens gevoeld.
De meesten in mijn omgeving voelden weinig, ik had net een rotte denk ik . want ik voelde hem wel heel goed. Maar ja 1-2 seconden!
Ik voelde het wel maar zou het geen pijn noemen. Echt even 2 seconden ongemakkelijk gevoel, meer was het niet.
Ik heb net bloed geprikt voor de vasco studie maar ik deed het super onhandig waardoor ik mezelf in een soort bocht moest wringen en nu zitten er overal bloeddruppels
Je kan ze online bestellen. Ik heb er ooit een bij de GGD gekocht voor mijn reizigersvaccinaties.
Ja heb ik gedaan, vind het fijn om een overzicht van alle vaccinaties bij elkaar te hebben. En bij mij is het vaccin nog steeds niet geregistreerd bij het RIVM dus hoop hiermee ook aan te kunnen tonen dat ik ze echt heb gehad. Ik had overigens al een geel boekje voor reizigersvaccinaties.