Nee volgens mij is het zo dat sommige landen één prik van Moderna of Pfizer niet goedkeuren, omdat daar de standaard dosis 2x is en Nederland zelf heeft bedacht dat bij sommige mensen 1x voldoende is. Maar van Janssen is de standaard dosis die ze zelf hebben vastgesteld gewoon 1x dus dat zou overal voldoende moeten zijn.
Heb je toevallig wat voorbeelden van landen? Ik heb corona gehad en moderna vaccinatie. Nu twijfel of ik toch moet bellen voor een tweede vaccinatie om te voorkomen dat ik niet naar bepaalde landen zou kunnen reizen. Ik kan er maar weinig over vinden en weet ook niet zo goed of ik bijvoorbeeld over een half jaar alsnog een tweede vaccinatie kan krijgen en in hoeverre dat effectief is dan. Misschien maar eens bellen met de GGD.
https://www.ad.nl/binnenland/onderzoek-naar-nut-tweede-prik-na-eerste-janssen-vaccin~a048e67d/
Lijkt me echt irritant als later blijkt dat je alsnog een tweede prik moet, zie dat wel gebeuren nog.
Je kan toch altijd wel naar ‘t land reizen, al is het met een pcr-test
Dit is helaas nooit helemaal waterdicht, ook na vaccinatie niet, maar bij het gros van de mensen zal het gewoon goed zitten (zowel na vaccinatie als na infectie). Na infectie bouw je ook een breder repetoir antistoffen op (omdat je meer verschillende stukken virus gezien hebt) en dat heeft ook voordelen. Vind het zelf een zinnige keuze, zo zonde van de vaccins anders (er zijn zat landen die nog steeds ongeveer niks hebben gekregen, vind het dan echt zonde om in NL mensen die al beschermd zijn extra te vaccineren).
Ja dat is waar, maar dat zou wel kunnen betekenen dat je alsnog in quarantaine moet bijvoorbeeld. Ik ga maar gewoon even bellen
Gaat er hier iemand switchen naar Janssen?
Mijn 1e van afgelopen maandag staat er zo te zien nu al in, maar misschien verschilt dat per locatie ofzo hoe snel ze het doorgeven? Wel vervelend dat het er nog niet opstaat bij jullie, hopelijk wordt het snel bijgewerkt!
Ja, ben hier speciaal vroeg voor opgestaan. Volgens mij zou de lijn om tien uur open gaan, toch?
Klopt idd!
Beetje jammer dat ik ook flinke belangst heb, maar die is minder erg dan mijn prikangst dus ik zal dalijk wel moeten
Ja mijn vriend en ik! Hij is erg bang voor naalden en is dol gelukkig als hij er maar eentje hoeft. Ik heb alleen net een klant op het werk om 10:00 dus zit dat nummer nu al plat te stalken .
Ik! Had het bijna geblockt in m’n agenda, maar vrees dat de lijnen meteen plat liggen om 10u
Hier ben ik ook wel bang voor ja, maargoed toch maar proberen…
Ik moet om 10u beginnen met werken op de lijn haha, vraag me af wat voor chaos het wordt vandaag
Hebben jullie informatie kunnen vinden over de delta variant en de invloed daarvan op zwangerschap (nadat je gevaccineerd bent)?
Hij gaat al niet meer over bij mij haha
Same
hij staat nog niet open volgens mij!
Succes aan iedereen die Janssen wil! Heb er zelf ook over getwijfeld maar hou toch mijn andere afspraken, ben wel gerustgesteld door mensen die aangeven dat je toch heel weinig merkt van de naald