Caronatopic #11

Mijn 1e van afgelopen maandag staat er zo te zien nu al in, maar misschien verschilt dat per locatie ofzo hoe snel ze het doorgeven? Wel vervelend dat het er nog niet opstaat bij jullie, hopelijk wordt het snel bijgewerkt!

Ja, ben hier speciaal vroeg voor opgestaan. Volgens mij zou de lijn om tien uur open gaan, toch?

Klopt idd!

Beetje jammer dat ik ook flinke belangst heb, maar die is minder erg dan mijn prikangst dus ik zal dalijk wel moeten :joy:

9 likes

Ja mijn vriend en ik! Hij is erg bang voor naalden en is dol gelukkig als hij er maar eentje hoeft. Ik heb alleen net een klant op het werk om 10:00 dus zit dat nummer nu al plat te stalken :joy:.

Ik! Had het bijna geblockt in m’n agenda, maar vrees dat de lijnen meteen plat liggen om 10u :joy:

Hier ben ik ook wel bang voor ja, maargoed toch maar proberen

Ik moet om 10u beginnen met werken op de lijn haha, vraag me af wat voor chaos het wordt vandaag

9 likes

Hebben jullie informatie kunnen vinden over de delta variant en de invloed daarvan op zwangerschap (nadat je gevaccineerd bent)?

Hij gaat al niet meer over bij mij haha

2 likes

Same :joy:

1 like

hij staat nog niet open volgens mij!

Succes aan iedereen die Janssen wil! Heb er zelf ook over getwijfeld maar hou toch mijn andere afspraken, ben wel gerustgesteld door mensen die aangeven dat je toch heel weinig merkt van de naald

3 likes

Nu wel! Alleen alle lijnen zijn bezet.

Ik krijg: dit nummer is niet in gebruik (niet dat riedeltje wat het eerst was)

Ik kwam er helaas ook niet doorheen :cry:

Ik was er net doorheen maar kreeg een bandje met dat het nummer zo druk was dat ze vroegen op een later moment terug te bellen. Nu krijg ik alleen nog maar piep toon. Denk dat ik maar bel na mijn klant.

1 like

Mijn schoonbroertje dacht dat je gewoon online een afspraak kon maken hahaha moest hem 3 minuten geleden nog uitleggen dat je moest bellen en gauw dat nummer zoeken, ben benieuwd of het nog lukt

Voelt net alsof je kaartjes voor een Beyoncé-concert wilt scoren haha

3 likes

oh joh inderdaad! Ik krijg: dit nummer dat u belt is nu niet in gebruik, terwijl hij bij mijn vriend wel overgaat