Caronatopic #11

Nu wel! Alleen alle lijnen zijn bezet.

Ik krijg: dit nummer is niet in gebruik (niet dat riedeltje wat het eerst was)

Ik kwam er helaas ook niet doorheen :cry:

Ik was er net doorheen maar kreeg een bandje met dat het nummer zo druk was dat ze vroegen op een later moment terug te bellen. Nu krijg ik alleen nog maar piep toon. Denk dat ik maar bel na mijn klant.

1 like

Mijn schoonbroertje dacht dat je gewoon online een afspraak kon maken hahaha moest hem 3 minuten geleden nog uitleggen dat je moest bellen en gauw dat nummer zoeken, ben benieuwd of het nog lukt

Voelt net alsof je kaartjes voor een Beyoncé-concert wilt scoren haha

3 likes

oh joh inderdaad! Ik krijg: dit nummer dat u belt is nu niet in gebruik, terwijl hij bij mijn vriend wel overgaat

Ja ik nu ook :sob: Dan maar zaterdag een eerste prik zucht.

Als het goed is komt er vandaag later op de dag een apart telefoonnummer als je een afspraak voor Janssen wil maken. Mocht je er niet door komen. De lijnen zijn overbezet en er mag nu ook nog niet worden ingepland als ik het goed heb begrepen. Het is zo druk dat wij bij de testlijn ook plat worden gebeld voor vragen.

Huh, dat aparte telefoonnummer is er nu toch al?

1 like

“Of het storm gaat lopen met de afspraken, kan De Jonge moeilijk inschatten. “Maar de lijnen staan open, we kunnen het aan.””

Bron: Afspraak maken voor prik met Janssen-vaccin vanaf nu mogelijk | NOS

Klinkt alsof ze het niet aankunnen.

9 likes

oh sorry haha kom ik aan met mijn achterhaalde informatie. Las net mijn werkmail, had de berichten hier nog niet goed gelezen. Welk nummer is er nu voor Janssen dan?

In de laatste tweet van Hugo lees ik wel ‘rond 10:00 uur’. Misschien zo nog eens proberen?

0800-1295

1 like

Het is zo druk dat wij het tel nummer weer niet mogen geven vanuit de test lijn en ze het ons niet vertellen.

De lijn werkt wel, is gewoon overbelast

2 likes

hahah bijzonder. Onze Hugo heeft het zelf gedeeld. Staat op Twitter en op NOS.

1 like

Oh ik dacht dat het dit misschien was omdat je in eerste instantie een melding kreeg dat de lijn niet in gebruik was.
Sowieso vervelend, hopelijk lukt het zo alsnog

Mijn vriend is er doorheen en krijgt morgen al Janssen! :partying_face:

21 likes

Ja het is zeker druk, om 10 uur ging hij wel over maar hoorde ik niets en sinds dien krijg ik alleen maar de melding dat het nummer niet bereikbaar is.