Caronatopic #11

Ja vermoeiend vooral. Mensen kunnen het natuurlijk zo zelf opzoeken, maar de mensen die ons bellen zijn al zo gefrustreerd en dan moet ik ze ook nog eens vertellen dat ik ze nergens mee kan helpen.

Ja klopt, die melding krijg ik nu ook nog af en toe. Als ik bel krijg ik of meteen een piep dat hij ophangt, of het nummer is niet in gebruik, of het nummer is nu niet bereikbaar, of het bandje van de overheid met dat ze overbelast zijn :joy:

2 likes

Ahh mijn vriend is er doorheen, terwijl ik steeds geen gehoor krijg. Misschien moet ik vragen of de telefoniste ook een afspraak voor mij wil inplannen haha.

2 likes

Huh maar hoe kan je dan wel zitten forummen? Of interpreteer ik het verkeerd

Dat mag ook gewoon toch?
Ik heb nog steeds geen geluk helaas

Ugh m’n vriend z’n vaccinatie staat wel online in dat rivm ding en de mijne niet en zijn tegelijkertijd geprikt, maar ik ben met hem meegegaan en nu bang dat er weer van alles niet klopt. Weet dat’t geen bewijs is maar wil 't gewoon ook online kunnen zien dat 't klopt

De test lijn is heel erg rustig. Ik bedoel dat de vaccinatie lijn is overbezet en mensen ons nummer bellen.

1 like

Ah zo haha ik dacht al nice multitasking skills

Oh serieus? Thanks!!

We hebben nu beiden voor overmorgen een afspraak staan. Zo blij, kan wel janken!

13 likes

Vanmiddag eindelijk mijn eerste prik. Hopelijk niet al te veel bijwerkingen en ik zal mijn arm dan maar niet masseren :grimacing:

3 likes

Ja die context kende ik niet rondom deze forummer. Met dat in gedachten weet ik niet of ik hetzelfde gepost had, alsnog vind ik wel dat je dingen kan uitzoeken of vragen zonder gelijk uitspraken te doen omdat het ook weer twijfel en angst bij anderen zaait. Want dat laatste zie ik hier veel en dan is het misschien door mensen die komen stoken

Jezus dan ben je ook niet normaal he als je 120 keer belt?

20 likes

Schoonzus heeft al 200+ keer gebeld haha

4 likes

@YangBo Op hoeveel pogingen zit jij?

Komen er nu reguliere afspraakmomenten vrij omdat mensen omzetten naar Janssen of houd je dezelfde afspraak? Dan ga ik vanmiddag eventjes bellen om de mijne te verplaatsen.

De andere afspraken vervallen als er een afspraak is gemaakt voor Janssen! Dus zou kunnen dat er plekjes vrij komen ja.

Als mensen het lukt om erdoor te komen voor Janssen

1 like

134, maar ik heb het eigenlijk ook al wel opgegeven, maargoed ben niet voor niks zo vroeg opgestaan dusss

2 likes

Yes gelukt om afspraak te maken voor Janssen! Word overmorgen al geprikt :grin:

22 likes

Is er ergens te vinden op welke locaties ze gaan prikken met Janssen, nee hè?

In de eerste 30 minuten hebben er 7000 mensen tegelijkertijd gebeld hoor ik net. Geen wonder dat ze overbelast zijn.

6 likes