Ik heb m maandag begin van de avond gehad en ben 24 uur later gewoon gaan sporten. Niet heel intensief, maar ging prima. Maar ik had (en heb) sowieso alleen een beetje een beurse plek op mn arm en verder voelde ik me gewoon goed.
@littlenumbers heel verschillend dus haha, gewoon maar even afwachten hoe het gaat denk ik! heb er echt zin in, voelt echt als een nieuwe fase als die prik er in zit.
Ik heb 48x gebeld sinds 10 uur vanmorgen. Maar daarvan zijn 40x een directe verbroken lijn. Uiteindelijk ben ik er door (voor mijn man) en hij kan zaterdag al terecht!
Een vriendin met echt hele erge prikangst heeft meer dan 200x gebeld, ze was heel vastberaden om erdoor te komen haha. Maar zij kan vrijdag terecht.
Super, dankjewel!
Op Reddit nu ook veel mensen die beet hebben qua Janssen.
Oh gelukkig maar!
Doordat je schreef ‘ waarschijnlijk omdat ik ja heb geantwoord op de vraag of ik positief ben getest op corona.’ dacht ik dat het niet je bedoeling was om 1 prik te krijgen.
Ik sta nu ook in de wacht, ben benieuwd of/wanneer ik er doorheen kom haha, eerste keer dat ik belde was het nummer zogenaamd niet in gebruik maar de tweede keer wel.
Ik sta ook in de wacht met een gezellig muziekje! Lees op Twitter dat er dan alsnog mensen ooit niet doorheen komen dus ben benieuwd.
Ik ben er echt nog steeds niet doorheen gekomen Wel chill dat ze intussen heel dat keuzemenu hebben verwijderd, dan duurt het wachten niet zo lang.
Ik kan zondag al, super chill!
Ik volgend week zondag
Ik krijg zondagochtend Janssen, zo blij!
Omg eindelijk gelukt! Ik mag dinsdag
Ik krijg zondagmiddag Janssen! En op de locatie die het dichtst bij is .
Daar prikken ze toevallig Janssen woehoee
Beetje mosterd na de maaltijd maar ik ben na de prik meteen gaan sporten en had dat ook prima in de 48u daarna gekund.
Dankjewel voor dit!
Hij zit erin!
Morgen mijn tweede Astra prik en merk dat ik al wel weer zenuwachtig wordt, niet voor de prik zelf maar gewoon die minieme kans op die bijwerking enzo.
Maar ben ook vastberaden om het dit keer wel te vieren en blij erom te zijn want bij de eerste was ik alleen maar aan het huilen en bang aan het zijn omdat ik zo twijfelde. En toen las ik hier in het topic dat mensen echt blij waren en het een speciaal moment vonden enzo. Wil ik ook. Dus ik ga morgen blij zijn ipv bang.
Prima dan toch dat jij het niet doet?
Ik denk dat de mensen die hier (zo vaak) voor hebben gebeld, zich echt wel bewust zijn van de punten die jij noemt.
Dat zeg je vanuit een rationeel standpunt, 2/3/4 doen er echt niet meer toe als je erge prik angst hebt. Ik heb er echt versteld van gestaan hoeveel mensen ik bij mijn balie krijg die heel erg zenuwachtig (trillen, zweten) of angstig zijn. Zij hebben zichzelf (met begeleider) vaak naar de locatie moeten slepen om hun vaccinatie te halen, ik snap daarom heel goed dat mensen voor Janssen kiezen.