Dit idd… Ik reageerde vroeger écht heel heftig. Heb vakanties, stages en eerste hulp bezoeken vermeden om prikangst. Ben wel eens hyperventilerend gillend weggerend, mezelf opgesloten op de wc. Nachten niet geslapen, kalmeringsmiddelen geslikt als ik moést bloedprikken.
Als je echt heftig bang bent en je gaat, naar welk vaccin dan ook, zou ik wel een standbeeld voor je willen neerzetten. Ik had het denk ik niet gedaan 10jr geleden. Als dat had betekend dat ik nooit meer op vakantie kon: prima. Ik had me al vanaf het begin van de pandemie denk ik druk gemaakt om het eventueel uitkomen van een vaccin. Dat heb ik namelijk ook gedaan bij de Mexicaanse griep in 2009. Zo bang dat er een vaccin zou komen en ik dat zou moeten nemen.
Het voelt alsof iemand zegt: dat buis staat in de fik en er is een reeële kans dat je er niet levend uit komt maar ik ga je nu toch dwingen er in te gaan. Succes!
Ratio is echt onbelangrijk… voor iedereen met angst die is gegaan, een virtueel standbeeld voor jou. Bij deze
Ik ben trots op je, als je gaat voor jezelf en / of voor de ander. Je bent een stukje in de bestrijding van deze pandemie