@Rozecoupeschaar is het je vriend al gelukt?
Ahh ik werd vanmorgen wakker en dacht direct: morgen ben ik gewoon al aan de beurt! Ben ook benieuwd hoeveel bekenden ik morgen tegen ga komen op de priklocatie.
@Rozecoupeschaar is het je vriend al gelukt?
Ahh ik werd vanmorgen wakker en dacht direct: morgen ben ik gewoon al aan de beurt! Ben ook benieuwd hoeveel bekenden ik morgen tegen ga komen op de priklocatie.
Gister de eerste Pfizer prik gehad. Geen fan van naalden, val nog wel eens flauw en kan bij stress een epileptische aanval krijgen dus stond er met trillende benen en mocht daarom liggend geprikt worden. Erg aardig meisje wat mij hielp met kletsen en rustig blijven. In een aparte ruimte wat afgesloten was. Ging prima en heb mijzelf daarna gelijk op een milkshake en een burger getrakteerd om het te vieren. Nu spierpijn en moe.
Ik zit weer in het dashboard te kijken.
670 besmettingen gister maar!
En 1 IC opname!!
Wel erg als je ziet dat er 17.734 mensen zijn overleden, dat is echt ongelooflijk veel eigenlijk. Zou er ook een herdenkingsmoment voor komen op een gegeven moment?
Ik wil geen partypooper zijn voor alle mensen die geen last hadden na hun eerste prik Pfizer of Moderna maar ik heb het idee dat je bij die vaccins over het algemeen bij de tweede prik ziek wordt. Ik had na de eerste prik nergens last van dus had me al rijk gerekend maar na de tweede was ik flink beroerd.
Ik hoop dat ook echt voor je! Fingers crossed.
Ik hoor inderdaad vaker dat een vaccinatie de klachten van long covid kan verbeteren. Is hier een verklaring voor? (Excuus als deze vraag al een keer gesteld is. Dit topic gaat zo snel dat ik het niet kan bijhouden)
Mijn vriendin zei dat 2 van haar collegaās ook last hadden van long covid en dan vooral ook die moeheid, nauwelijks een dag door kunnen komen. Ze merken allebei veel verschil na de vaccinatie, dat de energie toch eindelijk weer terugkomt!
Hoop dat het bij jou ook nog wat meer doorzet, zou echt fijn zijn als iedereen met long covid zich beter gaat voelen na de vaccinatie
Ja hier ook! Hoop dat het snel minder gaat worden, volgens mijn huisarts komt dit veel voor en zijn er in sommige landen al onderzoeken bezig. Tip was om te melden bij de bijwerkingenwebsite
Als reactie hier op voor alle mensen die hierdoor toch lichtelijk bang waren (was ik ook). Hier na de 2e prik niks qua ziekheid. Wel aan het einde van de dag vrij pijnlijke arm bij bewegen, echt als een bitch, maar dat was de dag erna ook over. Dag erna licht hoofdpijn maar vind dat niet direct te linken aan de prik. Plus was ook niet zo erg. Ook mijn moeder, beide tantes en oom hadden niet noemenswaardige klachten. Dus hoeft echt niet zo te zijn.
Nee hoeft zeker niet zo te zijn! Maar meer als tip, ga
er in je planning niet vanuit dat als je de 1e keer geen klachten hebt dat het bij prik 2 weer zo is. Dus ik zou adviseren om de tweede prik wel zo te plannen dat het geen drama is als je een dag in je bed ligt de dag erna. Dus niet bijv. de dag voor je verhuizing, vakantie, belangrijke sportwedstrijd etc.
Ik heb de eerste al ingepland dus helaas lukt een tweede inplannen online niet meer. Ik benoemde aan de telefoon ook dat andere mensen wel meteen de tweede toch nog mochten inplannen maar dat was volgens haar niet zo. Ga het gewoon opnieuw proberen denk ik
Hier precies hetzelfde, alleen 2 dagen zere arm gehad en nu niets meer Ben wel erg moe, maar dat trekt vast wel weer bij
Nee nog steeds niet. Hij belt ook niet meteen 100x achter elkaar moet ik zeggen. Vanmorgen om 8:00u kreeg hij al meteen weer van dat de lijnen bezet waren. Ben benieuwd of het vandaag gaat lukken.
Nee helaas, was meer dat het na aanleiding was van mensen die vragenlijsten invullen of hun bijwerkingen gemeld hebben en dat het daarom zo belangrijk was om te doen.
Ik had dat niet gedaan want ben ook zwanger en dacht dat het vast daar mee te maken had.
Nou mijn vriend heeft eindelijk een afspraak voor janssen. Zelfde datum en tijd als mij gelukkig. Dat wilde hij het liefst ivm zijn naalden angst dus helemaal fijn geregeld.
Ik belde net om te checken of er toevallig momenten vrij waren gekomen doordat mensen voor Janssen gaan en nu kan ik volgende week woensdag (30 juni) al terecht voor mān eerste vaccinatie in plaats van 10 juli
Kinderen mogen nooit mee naar binnen, dan moet je helaas je afspraak verzetten of als je met een partner bent om en om gaan zodat 1 bij het kind/de kinderen kan blijven.
Ik heb geen idee hoeā¦
Bij ons gebeurde het wel en las laatst iemand die een baby had gevoed in een hokje na het wachten na de prik⦠dus het gebeurd op meer plekken, maar hoe en wat weet ik niet verder!
Heel vreemd! Ik kom op meerdere locaties en sinds de opschaling zijn ze extra streng op kinderen geworden. Kan zijn dat @Fishing een tijdje geleden is geweest. Ik ben dus ook de lul dat ik dat mensen mag vertellen, die terecht not amused zijn want het is gewoon super onhandig. Misschien even bellen naar het vaccinatie nummer? Zou best kunnen dat er per GGD regio weer een ander protocol is.
2wkn terug ! En die borstvoedende moeder was eergisteren.
Maar als het niet mag zou ik het er niet op gokken idd.