Caronatopic #11

Hij zit erin!

Weet iemand het onderscheid tussen de roze en oranje rij bij de vaccinatiestraat Jaarbeurs Ut? Ik weet dus niet welk vaccin ik heb gekregen, kan het ook niet herleiden uit mijn registratiekaart
Ik kreeg rode sticker, oranje rij, oranje formulier, oranje hokje
Vriend kreeg rode sticker, roze rij, oranje formulier, roze hokje en bij hem hebben ze wel pfizer genoemd

Maakt me verder niet zoveel uit, maar wel een beetje benieuwd wat die kleuren dan betekenen.

3 likes

Staat er corminaty op je registratie? Dat is pfizer.

1 like

Ja! Top dank je wel

2 likes

Ik krijg deze week eindelijk mijn eerste prik! Heel veel zin in.

@macchiato oh dit is handige insider info. Ik moet namelijk ook naar de Jaarbeurs. Hoop dat je niet al te veel bijwerkingen krijgtā˜ŗļø

3 likes

Ik was van begin tot eind 1 uur en 20 minuten kwijt, wel handig om rekening mee te houden! Wel incl 30 min wachtkamer ipv de standaard 15.

We weten dus alleen nog niet waarom mn vriend naar een roze rij moest en een roze hokje, maar zelfde kleur kaart en sticker kreeg als ik. Beide arts gezien en beide pfizer

Oh raar, ik dacht dat die rijen iets zeiden over het soort vaccin. Bij mij noemde ze het ook toen ze de sticker plakte. Hadden jullie allebei 1e prik?

Was wel onder de indruk van de zieke organisatie in de Jaarbeurs. Was best wel druk, maar liep heel soepel allemaal!

3 likes

Allebei eerste prik idd, op die roze hokjes stond ook een M volgens mij, dus ik dacht zal wel voor moderna zijn, maar nu snap ik het niet meer haha. Ach ja fijn dat er iig een vaccin in zit!

En eens over de organisatie! Wel veel medewerkers die niks te doen leken te hebben

Sorry dat ik kom binnenvallen met deze vraag want hij is vast al eerder gesteld, maar kan het niet vinden. Moet je de uitnodigingsbrief meenemen naar je afspraak? Ik ben vorige week verhuisd en kan die brief nu nergens vinden…

Nee, is niet meer nodig

Thanks, stelt me gerust! Was al alles overhoop aan het halen maar dat scheelt me zoeken :heart:

1 like

Nee mijn id kaart was voldoende, ze konden t op die manier inzien

1 like

Nee hoor. Ik had hem mee, maar moest alleen de vragenlijst en ID laten zien.

2 likes

16 likes

Wanneer heb je die tweede gevraagd? Toen je al bij de locatie was? Krijg je dan nu wel al volledig gevaccineerd in die corona app of dan pas na je tweede?

Ik twijfel echt nog heel erg of ik een tweede ga nemen (ook covid gehad)…

Ik denk dat dit heel erg wisselt per locatie en afhankelijk is van de drukte want bij mij zat tussen uit de auto stappen en na afloop weer instappen 25 minuten (incl 15 min wachten dus)

Misschien dat roze eerst ook was voor Janssen en als ze even geen afspraken danwel doses Janssen hebben ze je naar de roze rij sturen?
De sticker was volgens hen trouwens oranje haha, maar voor mij duidelijk rood inderdaad. De rest was wel oranje.

Alhoewel, nu ik erover nadenk konden ze aan de hand van de stickercheck niet weten welk vaccin ik zou krijgen toch? Ze keek niet echt naar mijn id en amper naar de vragenlijst. Wel werden er veel minder mensen naar roze gestuurd.

Nee vooraf al aan de telefoon. Toen moest m’n eerste verplaats want die moeten samen ingepland worden zei hij.

Als het goed is krijg ik wel volledig gevaccineerd in m’n app maar dat moeten we dus eerst nog maar zien :sweat_smile:Maar goed liever nog een maandje niet stappen en dan extra beschermd zijn.

1 like

Mn vriend had dus ook medische aandacht dus daar zat het verschil niet in.

@Nefertiti de rijen bij roze en oranje waren bij mij even lang, maar dat van Janssen zou nog wel kunnen. Ze keken bij mij wel echt specifiek naar mijn formulier en Id, duurde wel ff voor ik ze terug had!

Oh en mijn opmerking over hoe lang het duurde was meer gericht op @marley omdat zij naar dezelfde locatie gaat, fijn dat het meestal een stuk sneller verloopt : )

De verdeling is eigenlijk wel roze = moderna en oranje = pfizer, maar misschien op dagen dat er vrijwel geen moderna is ze die route ook opengooien voor pfizer om de drukte tegen te gaan ofzo?

2 likes

Ik moet/mag vanmiddag, heb ziekelijke buikpijn van de zenuwen… echt spannings buikpijn.

1 like