Oké ik word vrijdag gevaccineerd, maar ik heb RSI klachten in m’n dominante arm. Zit te twijfelen of ik die arm laat prikken, want ik heb geen idee hoe ik dan alles met twee pijnlijke armen moet doen. Je mag zelf kiezen in welke arm je gevaccineerd wordt toch?
Ik ben ook gevaccineerd! Was helemaal onder de indruk van die vaccinatielocatie ook joh, wat een organisatie
Ik heb Corona gehad dus zou aan één genoeg hebben, maar heb wel twee afspraken ingepland ivm vakantie. Ik heb nu één vaccinatie gehad en in mijn app staat dat ik nog niet volledig gevaccineerd ben, omdat dat ik daarvoor twee vaccinaties nodig heb.
Vanaf aanstaande donderdag kan je echter ook een QR-code maken van je herstelbewijs als je in de afgelopen 6 maanden Corona hebt gehad en dat als toegangsbewijs gebruiken. Dus om binnen te komen bij evenementen e.d. maakt het dan niet zoveel uit dat je je tweede vaccinatie nog niet hebt gehad.
Voor vakantie in Europa is 1 nog steeds genoeg toch als je corona hebt gehad?
Hoorde wel van meerdere mensen dat ze idd nog geen qr-code konden downloaden omdat ze er 1 hebben gehad terwijl ze corona hebben gehad.
Landen mogen dat zelf bepalen dus kan verschillen! Ik heb het maar gewoon gedaan voor de zekerheid, geen zin in gedoe. Zie het al weer helemaal fout gaan haha net als nu al met die QR codes
Had een hele lieve prikdame! Nu beetje misselijk, maar dat is puur de spanning die eruit komt. Dat herken ik bij alle spanningen
Voel de prik wel nog beetje, die plek. Duimen dat het nu allemaal meevalt!
Ik ben gisteren geprikt en ben nu in een andere stad aan het kringlopen. Moest even zitten met een cola want voel me helemaal flauw. Komt vast goed maar ik voel mezelf echt afdwalen en moet over 2 uurtjes weer naar huis rijden. Hopelijk is het dan minder.
Iemand deelde hier laatst een tabel (ik dacht van RIVM) met de effectiviteit van de vaccins mbt de alpha en delta variant, ik kan het alleen niet meer vinden. Weet iemand waar ik die tabel kan vinden?
en dan de PDF. Daar staan grafieken en gegevens in. Als je die bedoeld.
Ja dit bedoel ik inderdaad, thanks!
Nou, hier ook last van bijwerkingen. Stijve arm, heel moe en elk spiertje in mijn lijf doet nu zeer.
Gisteren Janssen gehad
maar lig vandaag K.O. in bed. Ik ben zelden ziek dus voel me best een watje nu
Gister m’n eerste Pfizer gehad. Vannacht hoofdpijn en koorts. Vanmorgen nergens last meer van, alleen pijnlijke arm. Had het erger verwacht. Van gele koorts vaccinatie ben ik flink ziek geweest 2 jaar terug…
Net mijn eerste Pfizer gehad, moest 30 min blijven zitten. Ben benieuwd of ik enige bijwerkingen ga krijgen, maar blij dat de eerste er in ieder geval in zit!
Heb ook gisteren (avond) Pfizer gehad en nog steeds alleen een pijnlijke arm, valt me alles mee tot nu toe!
Bijnaaaa gevaccineerd! Ik sta in een mega lange rij (al 40 minuten) dus ik hoop dat ik snel aan de beurt ben
Same bij mij!
Ik neem aan als jij een goede reden hebt dat je sowieso wel mag kiezen welke arm. Ik mocht ook kiezen, maar een collega vertelde vandaag dat zij niet mocht kiezen. Ze had tegen degene die haar prikte gezegd dat ze liever het vaccin in haar andere arm wilde, had die vrouw gereageerd met ‘tja, we willen allemaal zoveel he, dat gaat niet’ en zo die prik erin geramd. Heel bijzonder haha
Jaa je mag kiezen hoor! Mijn vriend koos zelf voor zijn dominante arm, want dat is de beste arm. Haha, logica?
Ik mocht zelf kiezen welke arm, ik heb mijn niet dominante arm laten prikken. Mocht ik dan wel spierpijn krijgen in de geprikte arm is dat minder erg dacht ik.