Caronatopic #11

Hier werd het ter check gevraagd. Dus wel keuze en ruimte om andere arm aan te geven.

Ik heb de arm gekozen waarop ik niet lig met slapen, blij toe want ik kan er na 3 dagen nog steeds niet lekker op liggen

1 like

Ik kreeg net een ijsje na m’n vaccinatie! :smile:

46 likes

Zoooo hier had ik wel een klacht over ingediend hoor. Niet dat ik nou zo’n sterke voorkeur had, maar hallo het is wel jouw lichaam.

@midheavenmoon ik dacht dat diegene die dat postte zei dat dat bij angst was? Omdat je het dan niet ziet en moet liggen dus minder snel flauwvalt?

4 likes

Ja, dat zei ik ook! Ik vond het heel gek, zowel het feit dat ze niet mocht kiezen als de manier waarop er tegen haar gepraat werd.

1 like

Nog even een update: uiteindelijk vielen de bijwerkingen van Pfizer mee. Na 3 uur had ik wel al koorts en koude rillingen, maar toen ik na 5 uur steeds paracetamol nam (2 stuks per 8 uur) viel het wel mee. De volgende dag had ik nog 38.1 maar de koude rillingen waren weg, ik was alleen behoorlijk aan het zweten. Ik had nog wel even hoofdpijn maar dat was ook weg met een paracetamol.
Ik heb mijn arm tijdens de prik heel ontspannen gehouden en ik had meer het gevoel van een blauwe plek dan een stijve arm.

2 likes

Waar is de 0 keer?

2 likes

0 keer!

1 like

Ik ben zo’n 15 keer getest. Op een gegeven moment gestopt met tellen. Door werk in de kinderopvang veel verkouden geweest. Moest ook een paar keer testen zonder klachten door contact met positief getest kind.

3 likes

Hier ook 11x. Door idd werk met kinderen :sweat_smile:
Ik hoopte op vlaggetjes enzo hij de 10e keer maar niemand had het door :crazy_face:

Weet iemand wanneer de beslisboom kdv een keer stopt :see_no_evil:? Voor m’n gevoel zijn bijna alle maatregelen al teruggedraaid behalve deze haha

Positief nieuws als het echt zo is!

16 likes

1x getest maar was wel alleen een test voor toegang niet voor de ggd

2 likes

Pff… als ie maaar iets versoepeld werd dat ze mogen komen als de ander ziek is… maar goed. We bijten nog even door…

1 like

Maakt niet uit na de Corona is inmiddels de RS en het noro virus wat het leven zuur maakt :sweat_smile:

1 like

SshhhhtšŸ˜‚
Don’t go there :crazy_face:

Ik snap echt dat die met koorts niet mag komen, maaar dr ander ook niet. En zo doende nemen we maar weer 2 dagen vrij (okĆ© ik niet tbh, m’n man wel). We wachten geduldig tot die boom omgehakt is :eyes:

Bij mij stond er idd een stoel klaar, maar toen ik vroeg of ik in de andere arm mocht, kon dat gewoon. Moest even zelf die stoel omdraaien.

Ik maak me een beetje zorgen over die vraag in je gezondheidsverklaring over kanker. Ik neem aan dat ze dat willen weten zodat ze de goede arm prikken. Toch?
Of moet ik 30 minuten wachten daarna.

(Als je in bed hierover nadenkt dan maakt dat het niet beter, kan morgen ook gewoon even bellen natuurlijk goh)

Ik vind het toch best spannend, zo’n prik en zeker als ik dan mensen hoor die veel bijwerkingen hebben (sommige ook niks). En ik neem hem wel, heel graag want mijn corona angst is veel groter dan mijn prik en ziek angst maar toch

Mijn moeder heeft ook kanker gehad, ik denk dezelfde vorm als jij wat ik uit je berichten opmaakte… en zij mocht inderdaad niet in de arm geprikt worden aan de kant waar het zat. Ze hoefde verder wel maar 15 min te wachten.

1 like

Gaat meestal om welke kant geopereerd is / lymfeklieren eruit. Dan liever andere kant prikken.

1 like

Ja dat was het geen wat ik dacht inderdaad.
Wist sowieso al dat ik de andere kant geprikt moet worden idd.

Thanks @Teigetje ook!

1 like

Oh huh wat gek dat er dan niet staat dat je volledig gevaccineerd bent? Dacht dat dit namelijk wdl zo zou zijn…. Ik heb zelf 8 maanden geleden corona gehad dus heb niks aan een herstelbewijs helaas. Ik ga morgen toch maar even bellen denk ik.