Hier ook herkenbaar, maar vanuit een iets andere invalshoek. Ik hield altijd van een volle planning, veel sociale activiteiten en kon moeilijk tot rust komen/alleen zijn. Corona heeft in die zin echt veel rust in mijn leven gebracht, 's avonds geen plannen, in het weekend geen plannen. Maar vooral lekker koken, netflixen/lezen en heel af en toe mensen zien (toen het mocht). Vond het ook wel saai af en toe, maar bracht wel structuur en rust.
Maar nu alles weer open is krijg ik een soort keuzestress (niet eens echt fomo), opeens is er weer zoveel en heb vooral heel erg het gevoel dat het weer âmoetâ. Ik merk ook gelijk dat ik dus nu weer lastig die momenten van rust thuis kan pakken, âwant heb die en die al zo lang niet gezienâ⊠Voel me er dus op een andere manier ook altijd zo chill bij, en vind het ook te snel gaan opeens haha. Van mij hadden de versoepelingen wel wat geleidelijker doorgevoerd mogen worden.
Zou voor mezelf echt op zoek moeten naar een tussenweg, maar verval al snel weer in mân oude (drukke patronen).