Caronatopic #11

Dat kan denk ik wel aan het vaccin liggen! Bij het vaccin van de gele koorts voelde ik de vloeistof ook heel erg en bij covid voelde ik inderdaad alleen de prik in mijn arm.

1 like

Ik vroeg me dit ook af want ik voelde zowel de prik als het spul in m’n arm. Terwijl ik ook lees dat men het vaak helemaal niet voelt. Hoe zou dat zo kunnen verschillen, best interessant.

Hier eerste prik voelde ik echt niks. De tweede keer werd voor mn gevoel die naald erin geramd. Denk dat de prikker hier ook wel invloed op heeft hoor.
Maar vond t alsnog niet heftig pijn doen ofzo. T is zo kort.

Ik ga het de volgende keer zien! Idd zo voorbij, hoe dan ook :slight_smile:

1 like

Zo’n klein naaldje doet toch nooit pijn?

Staat als het goed is in je mailbevestiging, hier is de link: https://dl.coronatest.nl/Gezondheidsverklaring.pdf

3 likes

Ze liggen ook bij de prik locatie om ingevuld te worden, mocht je niet kunnen printen. Het is de lijst van de GGD GHOR

1 like

Omg, ik moet vanavond :exploding_head::exploding_head::sob:

Ik ben prikken gewend, maar ik voelde hem echt goed, hoor. Ik voel prikken altijd heel goed, want de tetanusprik van een aantal jaar terug voelde ik ook goed.

Ik ben een uitzondering met een lompe prikker als je dit topic leest, er is nu ook niks meer aan de hand hoor. Wondje zit dicht. Zelfs nog geen zere arm!

Mijn vader heeft sinds zijn vaccinatie geen last meer van hooikoorts, terwijl hij daarvoor bijna elke dag medicijnen moest nemen. Hoop dat dat ook voor mij geldt morgen :upside_down_face:

6 likes

Ik voelde het ook, een wespenprik zeg maar en ook het inspuiten. Was prima ontspannen en ook echt geen nare ervaring en een prima pijngrens, maar kan me niet voorstellen dat ik het niet zou voelen want het gevoel was er gewoon. En ze prikte heel lief en rustig. Zal dus echt wel gewoon ook per persoon verschillen :relaxed:

1 like

Ja dat is dus ook een mogelijkheid :cry: :triumph:

1 like

Hugo de Jonge zet steeds #KeepCalm in z’n tweets lol zou die dat zelf verzonnen hebben

7 likes

Ik kan niet tegen dat lollige ā€˜probeer het later nog eens’. Het gaat hier om ieders gezondheid, niet om kaartjes voor Tomorrowland.

In other news: de prik zit erin en ik vond dat kwartier daarna zo droog. Iedereen zit in een ruime collegezaal achtige setting ƩƩn kant op de kijken en gewoon te chillen voor een tijdje.

5 likes

De piek lag vorig jaar veel vroeger dan nu, de aantallen en situatie zijn sowieso niet vergelijkbaar dus dat zegt echt niks. Over het algemeen zijn we al een hele tijd hard aan het dalen dus het is echt niet nodig om deze negatieve vergelijking te maken, het gaat gewoon de goede kant op.

28 likes

Iemand ervaring met sporten net na de vaccinatie? Ongeveer twee-drie uur na mijn eerste vaccinatie heb ik sport staan (intensief: bootcamp).

1 like

Haha nee dat snap ik dat jullie dat niet kunnen inschatten, maar ik moet het idd een dag van te voren afzeggen en ik twijfel :slight_smile:

Nou, 1e prik zit er in! Dankzij de peptalk @Sedana voelde ik me al een stuk positiever over het vaccin. Afgelopen dagen wel enorm zenuwachtig geweest, maar ik heb er (nog) niks van gevoeld. Hopelijk blijft dat zošŸ˜‰

16 likes

Goed idee, ga het idd zo doen!

2 likes