Caronatopic #11

Vandaag was er iemand bij fitness die net een uur geleden zijn vaccinatie had gehad. Hij had nergens last van zei hij. Dit verschilt dus per persoon.

1 like

Weet iemand of het ook in de corona check app komt te staan als je al corona hebt gehad, ook als dat langer dan 6 maanden geleden is?
Want doordat ik maar 1 prik heb gehad kan ik nog geen vaccinatiebewijs maken.

1 like

Ja ik! Had na het prikken last van een stijve arm, maar dat was na het sporten (fitness) een stuk minder. Dus ik vond het sporten wel positief!

1 like

Ik heb pas na anderhalve dag last van hoofdpijn en moeheid en duizeligheid gekregen. Dag van de prik was ik topfit!

1 like

Anoniem, maar wel benieuwd.
Nu het vaccineren van kinderen er aan zit te komen, of iig de tieners al.

Zou jij je kind laten vaccineren? (<12 dus jij moet het beslissen)

• Ja
  • Nee
  • Twijfel, neig naar nee
  • Twijfel, neig naar ja
  • Twijfel en 50/50
  • verkeerd

0 stemmers

Edit: is t nu anoniem?

Precies die laatste zin. Ik vind het heel belangrijk om mijn kinderen te leren dat je soms iets moet doen wat je niet leuk vind, voor je omgeving. In dit geval dus vaccineren. En echt niet in alle gevallen natuurlijk, maar aangezien ik ook zonder enig twijfel alle andere vaccinaties er in laat spuiten kan deze er ook nog wel bij.

9 likes

Ja dit en vooral ook leren dat niet alles ā€œengā€ is. Vaak zijn de ouders banger dan de kinderen maar worden zij juist aangestoken met bangheid

14 likes

Ze krijgen al zoveel vaccinaties, eentje extra kan er ook nog wel bij, die gaat ze dan echt niet opeens de das omdoen hoor

22 likes

Ik krijg vanmiddag mijn eerste prik​:heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Vandaag is vaccinatiedag :grimacing:

29 likes

Hier ook, over 'n uurtje ben ik aan de beurt en ik denk dat ik zo ga kotsen :joy: ik ben zo fucking zenuwachtig

3 likes

Ah heel angstig voor de prik of iets anders? Succes!!

Combinatie van dingen wel, vooral heel bang voor naalden! Maar vind het ook spannend dat ik niet goed weet hoe het er uit ziet daar allemaal en dat ik in m’n eentje moet (niemand in m’n omgeving kon mee vandaag)

1 like

Dat vond ik ook @punaise, zelfs vanaf de uitgang terug naar de parkeerplek was alles aangegeven. Geen twijfel mogelijk over de route van parkeren tot weer wegrijden. Er was hier zelfs begeleiding op de parkeerplaats voor vragen etc. Komt echt goed!

3 likes

Ik had best een lompe prikker gisteren dus ik was bang voor flink spierpijn in mijn arm maar het valt mij alles mee. Wel een pijnlijke arm maar kan er nog wel op liggen met slapen en voor de rest nergens last van :crossed_fingers:

1 like

Nou ik heb het overleefdšŸ„‚ nu nog even 15 minuten wachten en heb me een partij afgejankt maar de prikker was heel lief en ik voelde van de prik zelf in elk geval echt 0

35 likes

Om mee te doen met jullie, mijn eerste spuit net gekregen! :partying_face:

13 likes

Ik krijg straks mijn eerste vaccin :smiley: . Ik heb net toch nog even een google rondje gedaan naar eventuele bekende bijwerkingen van aandoeningen die ik heb/medicijn gebruik en tot nu toe lijken er geen verergering/bijwerkingen bekend te zijn dus ik kan met een gerust hart het halen. Toch altijd fijn dat artsen de tijd nemen om de meest simpele en onlogische vragen te beantwoorden.

4 likes

Is het vandaag FF vaccinatie dag? De mijne is er ook zojuist ingegaan :partying_face:

17 likes