Ik moet ook zo! Gezonde spanning hier
Ik had hem gisteren en heb diezelfde avond nog flinke koorts gekregen, nu inmiddels over gelukkig. Maarre ik durf mijn arm al de hele tijd niet te bewegen dus het doet megaveel pijn Stomme angst.
Ik ga zo voor een coronatest! Super onwrs dat ik opnieuw besmet ben na volledige vaccinatie en Corona door te hebben gemaakt, maar de huisarts weigert mij anders om te zien.
Ik doe ook mee aan FF vaccinatie dag, zojuist gevaccineerd
Ik heb mijne ook vandaag! Ik vind het wel spannend! Niet omdat ik bang ben voor de prik zelf maar omdat het eindelijk zo ver is, zo lang naar uitgekeken
FF vacinatiedag present. Net Moderna gekregen.
En wat is het toch onwijs goed gergeld bij de GGD. Echt een geoliede machine.
Hij zit erin! Ik ben 2x verkeerd gefietst (in de stad waar ik al 9 jaar woon??) en kleddernat geregend maar wel blij haha
Ik heb gister mijn eerste vaccinatie gekregen en ik werd er een beetje emotioneel van
Ik ben zwanger en iedereen vroeg hoe het ging en ze waren allemaal zo aardig.
Ik had ook aangegeven dat ik vaak duizelig word na een vaccinatie dus toen werd ik daarna met een rolstoel naar de wachtruimte gebracht.
Mijn man was ook een beetje jaloers omdat ik in onze eigen stad terecht kon en omdat ik na afloop mocht kiezen uit een bekertje water of een ijsje
Hij zit erin. Pfizer.
Kei zenuwachtig, maar het ging goed.
Hee die had ik net ook haha! 1e prik moderna zit erin!
Ben benieuwd wat de vaccinatiegraad hier nu is!
- Ik ben volledig gevaccineerd
- Ik ben deels gevaccineerd
- Ik ben nog niet gevaccineerd
- Ik laat mij niet vaccineren
0 stemmers
Ik ben aan het werk met mijn mondkapje op. Komt er net een klein jongetje bij de servicebalie.
“Mevrouw u heeft een mondkapje op”
“Ja dat klopt”
“Mag ik ook een mondkapje??”
Echt zo schattig, hij vond mijn mondkapje heel mooi. Daarna ging hij dus ook aan zijn moeder vragen of hij een mondkapje mocht. Die kon er gelukkig wel om lachen.
Sinds 10 minuten de eerste!
Haha FF vaccinatiedag! Ik ben geprikt en ga mezelf (voor de tweede dag op rij) trakteren op een Magnum van de benzinepomp😂 Helemaal in mijn nopjes.
Ik ben precies 24 uur geleden geprikt met Pfizer en tot op heden geen bijwerkingen (alleen een beetje spierpijn als ik mijn arm recht omhoog houd). Was zelf gister op zoek naar ALLE bijwerkingen van mensen die geprikt zijn, dus daarom deel ik 't het ff
Wonen er maar 30 pubers op Schiermonnikoog?
Zo kneuterig dat ze dit dan, net als met het stemmen, luid verkondigen.
Terwijl wat voor prestatie is het als er amper mensen wonen.
Oh my god met wie moet je dan nog tongen? Door die voorraad ben je zo heen
Nou ik kreeg idd direct flashbacks naar mijn eigen jeugd. Niet alleen om het tongen, maar wat nou als je niet echt aansluiting hebt bij die kinderen.
Oh ik bedenk me nu dat kinderen daar volgens mij vanaf de middelbare op school gaan aan wal. De vijver is dus wat groter waarschijnlijk