Caronatopic #11

Oke het weer helpt ook niet mee vandaag, maar ik heb het sinds mijn vaccinatie ZO koud. Ik zit met een coltrui en een deken op de bank :rofl:

1 like

Met toeristen, iedere week weer nieuwe!

4 likes

Zo he, stijve arm heb ik, begon al uurtje na de prik.
Ben van plan zo nog te sporten. Hopelijk gaat dat goed.

Gefeliciteerd!! En haha, bij mij gebeurde net zoiets. Ik zat al in de stoel en toen kwam er een andere prikker (man van middelbare leeftijd, sowieso een “lollig type”) langs om zijn restvaccins te brengen omdat zijn dag erop zat. Ziet dat ik klaar zit en zegt tegen zijn collega “Nou, succes met het laatste staartje van je allereerste prikdag he, hihihoho”. Dus ik “nou, haha, je hebt maar geluk dat ik geen prikangst heb met zo’n opmerking”.

Wtf haha, hij komt net aanlopen, hoe weet hij nou of ik daar ontspannen zit of al een week moed aan het verzamelen ben en uiteindelijk toch gedurfd heb.

1 like

Ik heb net ook mijn eerste prik gehad, ik heb pfizer. Ben wel echt benieuwd hoe ze bepalen of je nou Pfizer of moderna krijgt. Op het moment dat ik er was moesten de meeste mensen bij de oranje loketten zijn en dat was dus Pfizer.

5 likes

Ik had het gevraagd en ze zei dat ze vooral pfizer hebben dus iedereen die voor een eerste prik komt krijgt pfizer. De mensen die voor een tweede moderna prik komen dus moderna.

4 likes

Ik krijg morgen mijn eerste prik! Ben benieuwd! Heb altijd hele erge prikangst gehad en ben ook vaak flauwgevallen maar laatst moest ik bloedprikken en dat ging helemaal goed, voelde dat niet eens. Dus heb nu wel goede hoop :joy:

3 likes

Update sinds gisteren: hele dag een dronken gevoel gehad alsof ik een paar wijntjes teveel op had. Daarnaast een pijnlijke arm (vooral bovenhandse bewegingen). Ik heb me helemaal gek laten maken door verhalen uit mijn omgeving, maar valt me echt mee. Heb gewoon gewerkt enz. Ga morgen ook weer proberen te sporten

2 likes

Een discotheek hier in de buurt die afgelopen weekend open was heeft dus tot een giga corona uitbraak geleid🙃

2 likes

Konden we op wachten hè… Zucht :sob:

2 likes
ervaring broertje, niet lezen als je je druk maakt om je vaccinatie (ook weer niet mega erg haha

Mijn broertje moest ook vandaag geprikt worden toevallig en kreeg net 'n telefoontje van m’n moeder dat hij was flauwgevallen. Werd wel goed voor 'm gezorgd en na een halfuurtje mocht hij weer naar huis. Hij was alleen wel op z’n hoofd gevallen dus had daar nu een wond dus dat was wel vervelend. Hij zei dat ie niet per se heel zenuwachtig was maar misschien dat hij zich onbewust toch maar druk maakte dan dat hij dacht. Het zal wel gewoon toeval zijn geweest maar ik schrok wel ff toen ze belde.

Ik ga morgen naar de kapper maar ik weet niet zeker of je daar nou nog een mondkapje op moet of niet? Contactberoepen staat er niet bij als ik kijk naar de plekken waar je nog wel een mondkapje op moet, maar er staat ook dat je dus alleen nog een mondkapje op moet op plekken waar je geen afstand kan houden, en dat kan niet echt bij de kapper natuurlijk

Nee hoeft niet omdat je registreert wie er is

Ah oke dankje!

1 like

Woehoe eerste prik zit erin!

9 likes

Weet iemand of je 2 uur eerder naar je afspraak kan? Word je dan weggestuurd/is dat vervelend voor ze of maakt het niet uit?

Dat gaat toch niet zo snel… wat is je bron hiervan dan?
Volgens mij is het niet echt mogelijk dat je in de nacht van zaterdag op zondag besmet bent, je op woe al een positieve test heb… ? Niet massaal in ieder geval…

3 likes

Ik ben benieuwd wanneer we ook een QR-code kunnen maken van een herstelbewijs. Volgens Hugo vanaf vandaag maar ik zie de optie nog niet in de app.

1 like

Kan denk ik wel. Ik was zelf anderhalf uur te laat en daar zeiden ze niks van.

1 like

Ik heb zo mijn vaccinatie en er overvalt me echt zo’n gevoel van zenuwen. :woozy_face:

3 likes