Lees even een paar berichten hierboven terug.
Nav de berichten hierboven stel ik de vraag, omdat niemand het zeker weet. Vandaar dat ik me afvraag of iemand het kan bevestigen
Niemand kan het bevestigen want er is geen onderzoek naar gedaan. Maar aangezien ze het niet aanraden zou ik het gewoon maar niet doen.
Haha, ja dit is Nederland. Ik weet niet of het vaststaand beleid is, maar ik ging inderdaad wat eerder om te kijken of dat kon en toen kon ik naar voren geschoven worden. En dit was de regel, als je binnen minder dan een week eerder kwam. Komt op hetzelfde neer toch.
Heel FF die nu een week te vroeg voor de deur staat in 3, 2, 1ā¦
Oh! Ik had echt geen idee dat dat gedaan werd! Misschien maar goed dat niet iedereen dat weet haha anders wordt het een zooitje daar. Of misschien wel niet, de capaciteit is daar misschien wel op ingesteld.
Ja, true. Zal het bij mijn tweede niet doen
Om spierpijn te voorkomen kun je gewoon je hele arm gebruiken ipv lokaal te masseren. Wordt ook aangeraden bij alle keren dat ik een griepprik heb gehaald. Dus gewoon de arm actief gebruiken als je in je niet dominante kant bent geprikt.
Fijn dat je zo begripvol reageert op mijn berichtje, dankjewel!
Om hier even op terug te komen: 82% van de stemmers van deze poll zijn inmiddels geheel of gedeeltelijk gevaccineerd.
Hangt er erg vanaf waarom ze een kwetsbaar immuunsysteem hebben. Ik kan me zo voorstellen dat mensen die in voorbereiding op een stamceltransplantatie zijn wel weer groot risico lopen, omdat die het overgrote deel van hun immuunsysteem kwijt raken. Maar dit gaat sowieso om groepen mensen bij wie de gewone griep ook een groot risico is.
Alvast maar een PCR test ingepland voor mān reis op 12 juli. Zit 28 uur tussen dus mag hopen dat ik binnen die tijd de uitslag heb, eerder kon niet want zat allemaal al vol?!
En morgen tijd voor mijn 1e vaccinatie! Nog niet zenuwachtig maar morgen wel denk ik, ik heb sinds mijn 9e geen prik meer gehad.
Zoveelste post, maar ben ook gevaccineerd Twee uurtjes geleden nu. Voel me goed, alleen moe (door zenuwen van de nacht ervoor
) en lichte stijfheid in arm.
@Ovenschaal jij verdient een FF-award voor al jouw geduld, informatie en replies.
Ik wacht nu al 25 uur op mijn uitslag
Oh pfff, daās nou precies waar ik bang voor ben⦠zit ik straks de hele dag met zenuwen of ik dat vliegtuig wel in kom. Snap ook niet hoe dat nu allemaal al vol kon zitten terwijl ze juist zeiden: maak 7 dagen voor vertrek een afspraak. Durfde niet langer te wachten voordat het straks helemaal niet meer kan.
Maar zal er dan verschil zitten tussen testen voor vakantie en voor klachten? Want ik kon wel gewoon een afspraak maken voor over 3 uur. Lijkt me sterk dat als je klachten hebt, je nog anderhalve week moet wachten met een afspraak maken.
Edit: ik zie dat het ook op een hele andere website moet, daar zal zeker verschil in zitten ja.
Ik heb gister mān eerste prikkie gehad maar oooh zoān spierpijn nu. En ook heel moe (al kan dat ook gewoon het feit zijn dat het donderdagmiddag is in een drukke werkweek).
En ik voelde de prik heel duidelijk, best grappig dat anderen ām nauwelijks/niet voelden, dat kan ik me niet voorstellen! Maar bij andere vaccins (ik geloof die tegen baarmoederhalskanker) voelde ik die vloeistof echt, dat voelde ik nu helemaal niet. Gewoon een naar prikje, gelukkig binnen 2 sec voorbij
Ik was het helemaal vergeten maar ik had met een vriend in april zoān uitgestelde mail naar ons gestuurd. Hij komt net binnen en we hebben inderdaad allebei ons eerst vaccin al! haha echt leuk
Ik heb net een positieve zelftest gedaan nav aanhoudende klachten na mijn vaccinatieš¤¦āāļø Morgen bij de GGD. Gaat toch niet echt zo zijn dat ik nu nog corona heb opgelopenš
@Crusti_Croc oh grappig ik voelde de prik zelf minimaal maar ik voelde de vloeistof heel goed door mān spier glijden! (Kan dat??)
Ik heb nergens last van vandaag, gister ook gewoon gesport en mān arm is een beetje stijf, maar kan gewoon alles doen.