@monkeyslut ik weet niet in hoeverre jullie angstig waren voor de prik/gestresst zijn geweest/koorts hebben gehad maar dat kan er ook voor zorgen dat je cyclus afwijkt. Kan dus wel samenhangen met het vaccineren (de gebeurtenis en/of immuunrespons) maar heeft zeer waarschijnlijk niets met het vaccin an sich te maken.
Ikzelf werd een dag ‘te laat’ ongesteld na vaccinatie maar die dag marge valt voor mij ook binnen normaal dus daar kun je niks uit opmaken.
. Heb ook bijna 13 uur geslapen. Gelukkig geen stijve arm en was alleen vannacht heel misselijk maar toen sliep ik meteen door gelukkig. Met vlagen wel ook heel erg hoofdpijn maar dat gaat steeds wel weg met paracetamol. Hopelijk is die moeheid snel voorbij 
Wil eigenlijk nu weer naar huis maar heb de energie niet eens om naar huis te gaan?
Normaal kan ik ook echt pas slapen na twaalven maar als ik om 5 uur mijn computer afsluit kan ik alleen maar denken: wil slapen. Heb me zelfs afgelopen week gewoon verslapen terwijl me dat normaal nooit overkomt.
Maar bij prik 1 duurde het ook 3 weken.
hoop dat dit niet nog veel langer duurt