Rukvestiging. Wij doen t braaf.
Ik denk dat je een rukvestiging had. Bij âmijnâ HEMA was er een apart personeelslid die bij de entree je app en id controleerde.
Ik moest hem laatst wel gewoon laten zien. Ook met mân ID erbij! Was in Rotterdam trouwens.
@Whoopdidoo @SayMyName @lisaanna nou⊠duidelijk. Het politie kantoor zit er tegenover haha, maar kennelijk maakt het ze niet uit dan. Stom.
Misschien verschil tussen franchise en eigen vestiging. Of gewoon de mindset van t personeel.
Ja ik volg martijn al anderhalf jaar en het is zeker betrouwbaar. Hij gebruikt gewoon de officiële cijfers en rekent dan groeipercentages uit
Ik ben niet gevaccineerd omdat het bij mij medisch niet verantwoord is. Nu ben ik dus sinds kort weer lid van de gym om mijn lichaam sterker te maken. Hopelijk kan ik nu nog wel naar de gym zonder dus elke keer een test te doen.
Bij ons op kantoor zit echt een oerdomme 18-jarige kneus die iets brabbelt als âja uh ja gewoon ff aankijken, geen zin, weet nietâ
Probeer dan maar niet te gaan slaan. Hoop dat er verplichting komt van âalleen gevaccineerd naar werkâ.
Oh my god.
Kwam dit net tegen op insta.
Heb dit even gescreenshot van iemand die ik volg (onherkenbaar dus ik hoop dat dit oké is volgens de forumregels) omdat ik het originele bericht niet meer kan vinden maar WTF??!!
Geen idee of het hier al eerder gepost is op het forum maar ik moest het ff delen.
Ben echt in shock over deze tekstđ¶đ„Č
Mag ik vragen wat de reden is dat het niet verantwoord is bij jou? En vind je het niet spannend?
We merken op de SEH en in het zkh ook gestaagd toename van covid bij gevaccineerde. Zowel risicogroepen maar geen risicogroepen. Een van mn directe collega (jong en gezond en gevaccineerd) blijkt nu positief te zijn. En die zie je dus de hele dag. Bij overdracht. Bij lunch. Niet leuk dit.
Ah shit, niet cool. Ik kan me voorstellen dat je hard aan het hopen bent dat jij het niet krijgt!
En er is geen meldpunt toch ofzo, voor horeca die geen QR check doen? Of heb ik iets gemist?
Zeker mag dat maar dan heb ik liever even een prive bericht
Ik vind het soms spannend het hangt erg af per dag. ik probeer mijn dagen niet meer zo heel erg te laten beĂŻnvloeden want dat is heel lastig heb ik gemerkt.
Bij mij deden ze het in mijn wang, hopelijk bij jou ook!
Maar⊠Die zelftesten zijn vervelender Ik werk in het hoger onderwijs dus ik doe twee keer per week een zelftest (wordt van iedereen gevraagd, ook gevaccineerden), maar nu was ik laatst verkouden dus liet ik een pcr-test doen en dat stelde echt niets voor. Even strijken in mijn wang en veel minder diep in mijn neus dan bij de zelftest. Plus, bij de zelftest moet je vijf keer per neusgat ronddraaien en bij de pcr-test doen ze maar één neusgat drie keer.
woon je toevallig (in de buurt van) Utrecht? bij de jaarbeurs doen ze antigeen dus alleen je neus! als je niet met kwestbare personen/in de zorg werkt
Bij mij deden ze dit van de week ook @Zomerjas ! Misschien dat je kan vragen of ze dat ook bij jou kunnen doen?
Interessante date uit de UK waarin ze per leeftijdsgroep vergelijkingen trekken tussen ziekenhuisopnames gevaccineerd/ongevaccineerd.
En ook kijken naar de verhouden aantal overleden/aantal besmettingen in vergelijk met voor en na vaccinaties.
Wel jammer dat het artikel vrij onheilspellend eindigt
Duidelijk artikel! Ben ook benieuwd want daar is vooral met Astrazenica en Jansen geprikt dacht ik. Of dat nog invloed heeft.
Ik vind dit echt eenzijdig . Vorig jaar om deze tijd mocht je de dingen niet die we nu wel mogen. De cijfers zijn dus wat mij betreft niet zo te vergelijken