N=4, 2,5 wk na eerste prik was ik zwanger (positieve test). De 2e prik ook gewoon genomen, ggd arts stond er ook helemaal achter.
In het artikel staat dat de besmettingen waarschijnlijk zijn opgelopen op ADE. Geen idee of dat ooit echt te bewijzen is; maar mocht dat zo zijn dat zegt dat denk ik alleen iets over de coronapas en idd niet over de vaccinaties
N=5, paar dagen na m’n eerste prik bezwangerd!
Je mocht toch alleen heen met corona pas?
Een vriend van me heeft Corona en ik moet er echt een beetje om lachen als het niet zo treurig zou zijn. Hij is niet gevaccineerd. Niet vanwege principes maar omdat hij het ‘niet zo nodig’ vindt en dacht dat hij toch niet ziek zou worden. Echt zo dom. Maar erg als je denkt aan alle mensen die hij waarschijnlijk besmet heeft, hij is zelfs nog op reis geweest.
Dat kan toch ook een test of herstelbewijs zijn?
En was laatst nog zo’n filmpje van een man die op sbs6 vertelde dat hij en zijn vrouw corona positief getest waren. Maar dat ze toch in één weekend uit eten gingen met vrienden, naar ADE en daarna in het vliegtuig op vakantie. Ze waren immers gevaccineerd en hadden daarom een geldige QR code.
Neeeeee?!
Je moet elk systeem x3028 dicht timmeren zodat gerda geen mazen meer vindt om kut te kunnen doen.
Nu wordt het wel heel serieus
Over de besmettingen tijdens ADE; toevallig sprak ik vanmiddag iemand die zei dat er in A’dam in de horeca slecht gecontroleerd wordt op QR code. Diegene vertelde ook tijdens uitgaansavonden meerdere mensen te spreken die zonder code en ook ongetest en ongevaccineerd wel binnen waren
Waarom is Gerda nou weer de klos
Dit zou echt strafbaar moeten zijn onder poging zwaar lichamelijk letsel ofzo (ik ben geen jurist haha). Hoe kóm je erop joh.
Was er niet opnieuw mondmaskerplicht in supermarkten in NL? Ik voelde me zo bekeken door iedereen hier. 🥲
Nog niet, pas vanaf eind deze week waarschijnlijk
Oh onmiddellijke ingang, top. Wel blij dat er niet weer dagen overheen gaan
Edit; oh toch niet alles nevermind
Z’n haar verandert van kleur in het licht, kan niet stoppen met kijken
ik erger me echt aan zn baard, net alsof we de duur van de pandemie aan de staat van zn baard moeten kunnen aflezen, vreselijk
Alsof ie de paarse shampoo is vergeten
Zijn verklaring zal zijn: mijn vrouw is vergeten scheermesjes te kopen.
Regels zijn nog strenger dan tot nu toe gelekt was. Had QR-codeplicht op terrassen en als speler van amateurwedstrijden nog nergens gezien, denk niet dat dit heel goed gaat vallen.