Caronatopic #12

Als nu de helft van de tegenstander niet gevaccineerd is dan winnen we de amateur competitie.

24 likes

Nee maarja, wel nodig. Jammer genoeg kun je het wel als regel stellen maar als er vervolgens niet op gecontroleerd wordt :clown_face: gebed zonder einde dit zo. Word echt moedeloos

1 like

Zei die nou 12 nov?

3 likes

Zou Mark meelezen :eyes: :eyes:

4 likes

samenvatting voor mensen die ook niet hebben geluisterd maar alleen hebben gekeken

14 likes

Ja! Heb alleen gemist voor welke regels ze misschien een wetswijziging moeten doen? QR code door werkgevers gecheckt, en??? Weet iemand dit?

Hoe gaat een VR-bril helpen bij mensen met prikangst?

PRAAT MET IEMAND ANDERS DIE ER VERSTAND VAN HEEFT!?!?!?!? JA DUS NIET DOUTZEN HE

13 likes

Dat doen ze in ziekenhuizen ook veel tegenwoordig, schijnt heel ontspannend te zijn, je wordt afgeleid en dat dempt je angst/stressniveau.

2 likes

Ja qr voor in dierentuinen en pretparken en niet essentiele winkels

1 like

Ja, bij ons wordt dat vooral gebruikt op pediatrie en dan moeten de kinderen een spelletje spelen, bv bubbels vangen voor punten, waardoor ze wat afgeleid zijn en ze niet gefocust zijn op het prikmoment.

@Xiomara

3 likes

Sinds deze persconferenties snap ik pas hoe leerlingen 3 seconden nadat ik verteld heb wanneer de toets is, kunnen vragen wanneer de toets is. Het lukt me gewoon echt niet om op te letten.

18 likes

Nee, hoe ik nu werk is al 50% van de tijd thuis en 50% op kantoor

1 like

Werk al 4 vd 5 dagen thuis en houd dat ook zo

Ik ben geloof ik de enige persoon op aarde die in deze coronatijd max 3 keer op kantoor is geweestđŸ„Č

4 likes

Maar die staat er niet bijđŸ€Ł

3 likes

Ben benieuwd of naar aanleiding hiervan de vaccinatie graad iets gaat stijgen of dat de tegenstand alleen maar groter gaat worden :sweat_smile:
Maar sta wel volledig achter dit corona pas systeem, het is ethisch niet top allemaal maar in deze crisis denk ik zeker de beste oplossing.

2 likes

Ben eigenlijk wel benieuwd wie er nog testen bij klachten (bij de ggd). Iedereen die ik in de teststraat tegenkom is direct mn nieuwe bff namelijk haha, ben altijd blij als ik veel mensen zie daar, heb het idee dat echt veel mensen niet meer testen wanneer ze gevaccineerd zijn

• Ja, ik test bij klachten bij de GGD en ben gevaccineerd
  • Nee, ik doe enkel zelftesten
  • Ik test sowieso niet (meer)
  • Ja, ik test bij klachten bij de GGD en niet gevaccineerd

0 stemmers

4 likes

Sorry maar wat een schijtzooi weer

3 likes

Waarom blijft Thierry doen alsof hugo de volledige controle over de corona cijfers heeft en dit voor de lol doet

Bij de #persconferentie zijn nĂłg meer vrijheidsbeperkende maatregelen aangekondigd. Het TEGENOVERGESTELDE van de beloofde opheffing van alle #coronamaatregelen per 1 november. Weer een mondkapjesplicht. Overal QR-codes. We worden aan het lijntje gehouden. Wie gelooft ze nog? #FVD pic.twitter.com/C8eGOyqaC3

— Forum voor Democratie (@fvdemocratie) November 2, 2021

Hoezo ‘aan het lijntje gehouden’?? Omdat corona er nog steeds is? Poeh wat een bedrog hugo!!!

6 likes