Hoor je mij dat zeggen?
Hier ook!
N=6
Ik vind de vragen van de journalisten nog steeds haast erger dan de maatregelen.
Wat zijn dat uberhaupt?
Daar willen ze naartoe werken. Is nu nog niet.
Ik ben iig blij dat ik niet meer (in een winkel) werk.
Gaan ze over nadenken als aanvullende maatregel en komen ze 12 nov op terug!
Mocht het nodig zijn⦠En die kans was aanwezig.
Ik kan niet terugvinden of je in supermarkten ook weer een mondkapje op moet? Denk dat ik het gewoon maar overal weer ga doen om het voor mezelf makkelijk te maken haha
Ja moet wel
Ik ook, ik ook! Sinds de zomer paar keer geweest.
En ook alleen maar omdat deze teamleider wat soepeler is dan de vorige. Toen mocht het helemaal niet.
Wilde er net iets over posten. Het verwende gejengel in een pandemie waarin de ICs vollopen, echt
Ja, alle publieke binnenruimtes
Is een basisschool een publieke ruimte waar een mondkapje verplicht is of waar een coronapas verplicht is? Of allebei?
Nog altijd geen verkoudheidsklachten gehad sinds 2020
Maar ik zou dan sowieso laten testen bij de GGD.
āAllereerst is het van groot belang dat iedereen de basisregels blijft volgen:
1,5 meter is een veilige afstand. Bescherm jezelf en anderen.ā
Waarom hebben ze die er een tijd afgehaald? Wat nou āblijvenā.
Ik erger me dus ook kapot aan al die mensen die weer op kantoor werken meerdere keren per week terwijl het totaal onnodig is Ʃn het advies nog steeds was: werk thuis als het kan. Als dat 1,5 jaar lang kon, waarom moest men dan zo massaal weer naar kantoor afgelopen maand(en)?
Afgelopen tijd. Het werk thuis wanneer het kan. Mijn werk had bepaald dat we naar kantoor moesten. Ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen. Of dat ze er eerst weer 2 weken over willen vergaderen.
Het thuiswerkadvies was toch al versoepeld? Waarom zou je dan alsnog thuisblijven als het de regel niet meer is?
Omdat heel erg veel mensen alleen wonen en mega vereenzamen als ze het dagelijkse contact op werk niet hebben. Of omdat veel mensen in mega gehorige en kleine appartementjes wonen met veel geluidsoverlast of slechte werkomstandigheden/ergonomie.
Ik ook, een aantal mensen die ik ken werken al weer maanden 100% op kantoor en hun werkgevers staan er totaal niet voor open dat er thuis wordt gewerkt. Het moest maar eens klaar zijn Ja iedereen wilt dat het klaar is, maar zo is het nooit klaar als mensen hun personeel dwingen naar kantoor te komen.