Je krijgt precies te zien waarom!!!
off-topic over niet tonen preview
Sorry, we were unable to generate a preview for this web page, because the web server returned an error code of 403. Instead of a preview, only a link will appear in your post.
Je krijgt precies te zien waarom!!!
Sorry, we were unable to generate a preview for this web page, because the web server returned an error code of 403. Instead of a preview, only a link will appear in your post.
Ik hoop wel echt dat die 20 september doorgaat, en dat ik dna geen mondkapje meer hoef te dragen in de tram. Zou namelijk een mooi verjaardagscadeau zijnš ik zit nu al tijden iedere dag meer dan 2 uur blind in de tram omdat mijn bril TE erg beslaat met mondkapje
Ik had ook na 3 dagen echt flinke buikpijn! Terwijl ik dat normaal gesproken vrijwel nooit had, na een avond was het ergste gelukkig wel voorbij. Beterschap, hopelijk trekt het nu snel weg.
Ik volg een meisje op insta dat nu in Cherso zit en alle coronahotels zitten blijkbaar vol dus er zijn apotheken die bij een positieve test gewoon een negatieve meegeven met een reiscertificaat en dan kan je gewoon weg
Wie is dat dan?
Echt om te janken dat dat gebeurt, zit je straks ernaast in de bus of vanaf sept weer op de studie in een kutklein collegezaaltje.
Geen idee, ze zei letterlijk:
Als je hier positief bent doen ze niet zo moeilijk, want de coronahotels zitten vol dus dan mag je gewoon lekker naar huis
Ik vind het wel heftig hoe groot de groep mensen is bij wie een vaccinatie - vanwege onderliggende aandoeningen met hun afweersysteem - weinig tot niets uithaalt: 700.000 blijkbaar (in NL). Zeker nu de besmettingen en opnames weer oplopen, terwijl de echte impact van vakanties en straks de start van het onderwijs nog moet komen. Misschien dat we geen nieuwe lockdowns krijgen, maar dit zal alsnog zoān tweedeling in de samenleving veroorzaken, terwijl dit juist de groep is die het al zo zwaar te verduren heeft.
Ja eens. Gisteren werd ook een 3e of 4e prik genoemd voor (een deel van) deze groep, dat staat er nu ook niet. Hopelijk zet de daling straks weer in in elk geval.
In het coronadebat van vandaag (is nu) maakt Wilders een opmerking over het belang van goede ventliatie en het beter inlichten van de mensen thuis daarover (bijvoorbeeld middels een persconferentie), en Rutte zit het gewoon een beetje weg te lachen. Maar goed, wat had je dan verwacht
Ja en gezonder eten/leven is ook een optie maar dan komt er weer zoān domme campagne met neem wat vaker de trap
Mijn vader behoort tot de 1e en 2e groep (weerstandverlagende medicatie en transplantatie patiƫnt) die genoemd wordt in dit artikel, maar hij is gevaccineerd in maart voordat hij getransplanteerd werd en dus ook deze medicatie moest gaan slikken. De artsen hebben in zijn geval dus geen flauw idee wat zijn immuunsysteem nu doet bij een besmetting, er zullen misschien herinneringscellen zijn zei de arts maar niemand weet het zeker. Ergens is dat wel echt heel erg kut want je weet totaal niet waar je mee af bent
Maar zijn deze mensen bij het normale groep seizoen niet ook al in relatief groot gevaar?
Toen mijn oom aan een zware chemo zat, kreeg hij (zonder covid) ook al het advies niet zelf de boodschappen te doen enzoā¦
Edit: daarmee wil covid niet vergelijken met een griep. Maar wel dat deze groep misschien niet te beschermen is, bijv ook niet voor de griep met griepvaccinatjes⦠en er zelf misschien minder gek van op kijkt dan wij zegmaar.
Ipv bruikbare vaccins te vernietigen kunnen ze nog een doel dienen⦠Tekenen jullie ook?
Ik vind het steeds bizarder worden dat er zo weinig dwang uitgedrukt wordt op mensen die zich niet willen laten vaccineren. Zelfs een eigen bijdrage voor het testen voor toegang gaat niet door?
Honderdduizenden mensen die zich niet willen laten vaccineren, straks in het ziekenhuis belanden, waardoor andere operaties weer uitgesteld moeten worden en al die mensen gevaar lopen en de (sorry voor dit ādie ene racistische oom aan het kerstdiner-argumentā) rest betaalt al die testen via de belasting. Ik vind het absurd.
En voor het gemak ga ik er even vanuit dat die anti-vaxxers ook degenen zijn die op het begin zo tegen de maatregelen waren, zich niet lijken te beseffen dat ZIJ de reden zijn dat de maatregelen moeten blijven.
Ik ben het helemaal met je eens. Het is allemaal weer veel te slapjes.
Ik denk dat je met deze denkwijze (anti vaxxers volgen de regels niet) een grote groep mist. Namelijk de groep āik vind het eng/eerst even kijken wat het doet/ik ben jong dus het valt wel meeā. En ik zeg niet dat ik die groep oke vind maar denk dat het er meer zijn dan je denkt. Zo ken ik er al 2. Plus nog een derde die gewoon alles onzin vind en denkt t al gehad te hebben. En die 2 zijn verder geen wappies.
Vind het jammer dat er niet meer gedaan wordt aan uitleg over t vaccin, of juist de nadruk leggen dat t ook jou, een gezonde, slanke twintiger, kan overkomen. Maar vind ook dat deze info nu al opgezocht kan worden. Ik ken er ook een paar die in t begin riepen van nee hoor dat hoef ik niet, die t wel genomen hebben gelukkig.
Maar ik vind iedereen die het niet neemt (uitgezonderd mensen die t niet kunnen wegens eerder heftige reacties oid) gewoon egoistisch. Leuk dat jij denkt dat t jou niet overkomt maar die honderdduizenden die geen vaccin kunnen of waarbij t niet genoeg zal zijn hebben geen keus.
Verder word ik alweer half panisch als ik lees dat de werking tegen t deltavariant na 3 maanden vet afneemt. Maar focus me nog even op t feit dat ik nog niet gehoord heb dat je er nu ook gewoon dood aan gaat. Het is zo fijn om gewoon voor dat ene boodschapje naar de winkel te kunnen zonder angst en gedoe.
Nipte meerderheid Kamer voor eigen bijdrage toegangstest | NOS eigen bijdrage lijkt wel door te gaan toch?
Ik denk oprecht dat de hel losbreekt Als er een nieuwe lockdown zou komen. Maar ik hoop het niet
Ja, precies wat jij zegt; dat egoisme. Echt gadverredamme. Er zijn mensen die om gezondheidsredenen het niet mogen of bij wie het dus niet (zo goed) werkt en die zijn de dupe ervan. Ik snap echt gewoon niet dat dat die mensen niet lijkt te boeien. Die mensen zijn ook vaak de grootste zeikerds wat betreft de maatregelen. Ja, dat komt door mensen zoals jij, bedankt he!
Dit soort berichten helpen echt op het moment dat ik even paniekerig kan worden als ik al die nieuwsberichten lees. Dank je wel!