12000 besmettingen is het hoogste aantal dit jaar, bizar
Dus over een paar dagen t hoogste ooit . Want volgens mij zijn we in december niet boven de 12 uitgekomen.
Echt he. Die mensen zetten zich met hart en ziel in. Werken pleurisveel over. Zijn uitgeput, gaan over hun grenzen. Allemaal om mensen te helpen. En wat krijgen ze?? Fucking dreigbrieven
Zo kan je ook klappen voor de zorg interpreteren
Ja maar dat laat nog iets van dankbaarheid zien. Maar was idd ook niet iets waar ze heel veel aan hadden(al vond ik het wel heel lief dat er meerdere klanten later vertelde dat ze ook voor ons in de apotheek geklapt hadden)
Dat is een âschaakmatâ
He he he,
Het aantal coronapatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen is zaterdag verder gestegen tot 1.399, een toename van 49 vergeleken met vrijdag. Dat is het grootste aantal sinds 28 mei, toen er 1.440 coronapatiënten waren opgenomen.
Dit vind ik zorgelijker. Als je corona positief bent, betekent het niet gelijk dat je hondsberoerd bent. Maar die stijging in het ziekenhuis daarentegen
Vanochtend heel veel vrijheidsstrijdersâ:sparkles: zonder mondkap in de supermarkt gezien.
Ik was er ook even een ik was hem vergeten en had het pas na 10 minuten door. Dus misschien waren er meer die het vergeten waren
Vind t wel fijn dat de wappies beter te herkennen zijn. Toppunt blijft toch dat als je m op hebt maar onder je kin. Ben je dan echt zo dom of heb je m om zodat je een eventuele boete kan vermijden. Heb dan echt bijna nog meer respect als je m niet op doet dan zo.
@Cozycute Je bent zeker niet de enige die m vergeten was! Niet dat je daar wat aan hebt maar misschien helpt t voor je gevoel.
Het valt me niet tegen vandaag, heb nog niemand betrapt op het niet dragen van een mondkapje. De medemens stelt een keer niet teleur
De vrouw van de geplunderde Primera van de avondklokrellen wordt ook bedreigd. Meerdere malen brieven gehad en een man die in de winkel kwam dat ie door haar vast had gezeten en zân hond kwijt was. Sukkel.
Ik lijd blijkbaar aan een soort masochisme. Ik ben nu allerlei tweets aan het lezen van mensen die met ingang van vandaag hun abonnement op de sportschool opzeggen. Want QR code laten scannen gaat hen te ver
Ook goed
Ik vraag me iets af. Mensen roepen; âja als er genoeg gevaccineerd zou zijn, dan hoefden we geen maatregelen meer. We zitten op 86% oidâ. Maar als je kijkt naar de totale Nederlandse bevolking, dan zitten we op 67,9%. En 100% krijg je natuurlijk nooit want <12 jaar wordt sowieso niet gevaccineerd, maar je moet toch kijken naar de algehele bevolking en niet alleen 12+? Want ook <12 jaar kunnen Corona krijgen en verspreiden (op mijn werk zijn veeel kinderen besmet (geweest)). Dus leuk dat de 12+ groep een relatief hoog percentage heeft, maar het algehele percentage moet hoger lijkt me? (En dat doe je door het 12+ percentage hoger te maken natuurlijk)
We kunnen overigens een voorbeeld nemen aan Portugal. Mensen kiezen daar voor mondkapjes ook al hoeft het niet en van 65+ ers is 100% (!!!) gevaccineerd. Op naar Portugal!
Op zân minst, liefst een standbeeld.
Komt binnenkort wel, denk ik zo. Dus dan gaat de totale vaccinatiegraad omhoog.
Tering die tweets hebben ook eens hoog âfatshameâ niveau
Ik denk dat je hierbij ook wel krijgt dat heeeeeel veel mensen gaan steigeren. JE BLIJFT VAN DE KINDEREN AF!!! En weet ik wat er nog meer voorbij gaat komen. Men gaat dit denk ik echt niet accepteren van wat ik op social media allemaal zie
Mensen kunnen het wel niet gaan accepteren maar dat helpt toch geen ene fuck haha. Mensen accepteren de QR code ook niet, een grote groep althans, maar niet alleen is dat er gekomen het wordt ook steeds opnieuw uitgebreid. Helpt allemaal niet.
Ik zie echt niemand handhaven. Ze dragen âm niet of verkeerd omdat er toch geen boetes of andere consequenties zijn.