Caronatopic #12

Ik woon 5 minuten fietsen van een grote testlocatie af, dat heeft zeker invloed op mijn testbereidheid inderdaad.

1 like

Ik had ook iemand aan de lijn afgelopen week die teleurgesteld was met z’n negatieve uitslag. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

En wat hebben deze kids tegen die vaccinatie dan?

2 likes

Sta in de AH en het is bloedverziekend druk , dus ik vraag aan de cassiere van ā€œHeb ik iets gemist ofzo? Speciale dag, vrijdagmiddag?ā€ zegt ze, ā€œNee het is al de hele week zo druk want mensen zijn weer aan het HAMSTERENā€ Het is echt niet normaal hoe triest een deel van onze bevolking is, omg.

5 likes

Wat is dƔƔr nu weer mis mee? Het lijkt wel of je het in dit topic nooit goed kunt doen?

1 like

Nou ja het is vrij onnodig lijkt me

3 likes

Ik heb de indruk dat we ons toch wel om grotere zaken druk zouden kunnen maken als die hamsters in de winkel? Als je je er niet veilig voelt ga je om 7.30 uur in de ochtend of om 19.30 uur in de avondšŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø

Het heeft volgens mij niet zoveel te maken met veilig of niet, maar dat die mensen allerlei producten opkopen waardoor anderen zonder zitten

Dat is gewoon irritant en onnodig

18 likes

Classic dit. :joy:

2 likes

Je mist het punt geloof ik een beetje? De schappen worden weer leeggeplukt door mensen zonder verstand in t hoofd, het is compleet onnodig en egoistisch. En wie denk je dat de mensen (voor t grootste deel) zijn die dit doen?? Niet degenen met 2 prikken in hun arm vermoed ik zo.

7 likes

Hamsteren is kut en irritant maar dat laatste lijkt me een wat al te voorbarige conclusie, die link zie ik niet echt

15 likes

Ok, daar ben ik inderdaad iets te voorbarig mee! Maar dat maakt ook verder niet uit, het is gewoon stompzinnig dat mensen weer in dezelfde valkuilen donderen. Het is gewoon onbegrijpelijk…iets met ezel en een steen.

1 like

Never forget de moeders die zonder melkpoeder voor hun baby zaten.

3 likes

Ik denk juist voornamelijk gevaccineerden haha. De ā€œbraveā€ opvolgende burger, die met dit soort cijfers misschien liever binnen blijft en Corona serieus neemt is ā€œbangerā€ dan de ongevaccineerde ā€œhet bestaat niet lol hijeehaahoooā€.

Maar is ook maar een gedachte spinsel :laughing:

1 like

Maar 1 prik is toch veel chiller dan een paar dagen snotterig zou je denken. Ik vraag me gewoon af wat die kids er zo erg aan vinden. Zouden ze het dan toch eng vinden ofzo. Raar hoor

2 likes

Oh ligt aan jouw locatie denk ik, als ik bij mij in de buurt kijk is er voor morgen ook nog.

Uh dat zegt @Stofdoek toch ook nergens? Of is het bericht aangepast? Ik heb ook weinig begrip meer voor de ongevaccineerde. Groep die echt niet gevaccineerd kan worden is echt ontzettend klein.

3 likes

Ik deed het liefst mijn weekboodschappen bij Albert Heijn maar heb nu een paar keer pogingen gedaan bij 2 verschillende filialen en telkens loopt maar zo’n 50% met mondkapjes op, klanten en personeel. Ga dan echt niet naar binnen. Ben er nu na een laatste poging klaar mee dus de Lidl hier heeft er een nieuwe vaste klant bij. Die doen wel normaal

1 like

Ja hier dus ook bij de Appie. Ik zweer je ik zou iemand bij die ingang zetten en iedereen die weigert een mondkapje op te zetten vriendelijk de route terug naar hun auto laten zien.

4 likes

Ik werk bij de AH, en we (mijn filiaal) hebben afgesproken dat we mensen niet meer gaan aanspreken. Nadat er meerdere keren personeel is uitgescholden en bedreigd, waren we er klaar mee. Personeel moet wel een mondkapje op en daar worden ze wel op aangesproken. Maar het is echt niet te doen met klanten. Ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om tegen een 16 jarige tekeer te gaan, of personeel van welke leeftijd dan ook. Alsof wij het bedacht hebben. Ik houd mijn hart vast mochten we op qr codes gaan checken. Dan moet er echt van opening tot sluit beveiliging komen.

15 likes