Caronatopic #12

Dat registreren is niet waterdicht. Iemand kan een besmetting oplopen in de horeca en vervolgens 5 huisgenoten besmetten die weer anderen besmetten en dan is alleen die eerste besmetting gelinkt aan de horeca, de rest aan ‘thuis’. Terwijl indirect er in dit voorbeeld een hoop besmettingen zijn gelinkt aan de horeca. Als ik zie hoe druk alle terrassen op donderdagmiddag weer zijn, hutje mutje op elkaar in een tent onder de heater vind ik (zeker pre-QR code op het terras) 4-5% gelinkt aan horeca vrij weinig

7 likes

Wat is de meerwaarde van winkels om 18:00 dicht? Wat gaat daar dan zo mis? Nu met de komende feestdagen en cadeaus zorgt dat alleen maar voor meer drukte op bepaalde tijden?

13 likes

Ik snap het ook niet, dus het enige wat ze schrappen is de koopavond?

1 like

Ja dat idee heb ik dus ook. Dan snap ik helemaal niet dat horeca dan zo hard huilt ( net de nieuws gezien dat ze er niks van snappen). Ik snap heel goed dat ze in rode cijfers zitten en graag inkomen willen hebben, maar de zorg staat ontzettend onder druk. Niet alleen door Corona, maar iedereen hebt hier wel iemand die al lang wacht op reguliere zorg.

1 like

Maar met Black Friday, Sint en kerst opkomst is het toch wel veel vaker normaal?

2 likes

Ik kijk de persconferentie maar het valt me nu pas op hoe ontzettend strak Mark’s scheiding is?? Is dat altijd zo strak/scherp. Ik krijg dat nooit voor elkaar.

5 likes

Ik kan de stem van Rutte inmiddels niet meer aanhoren.

12 likes

Ik hoop dat de zwembaden en sportscholen open blijven

3 likes

Kom op met die maatregelen.

1 like

Ook lekker krom zoals nu op het AD staat, mag ik wel naar een concert of een evenement, maar niet bij de sportwedstrijden van mijn kinderen kijken in de buitenlucht. :expressionless:

Oh gaan we weer… met “adviezen”

6 likes

Concreet - adviezen. :upside_down_face:

3 likes

Maar wat kan jíj nog extra doen? Jeetje welke mensen zullen nu kijken Mark.

2 likes

Laat lekker de burgemeester het uitzoeken joe joe

2 likes

Ja wat raar??

Ja Sinterklaas moet wel een intocht he anders komen er geen cadeautjes.

2 likes

Dan gaan toch heel veel mensen uit de ene stad juist naar de andere stad zou je denken? Vet handig :thumbsup:

Ah ja lekker bezorgen, ‘net zoals vroeger’ weten jullie nog allemaal, in die gezellige good old days

9 likes

Nou het is dus toch allemaal een beetje anders dan uitgelekt ?

2 likes

Ja. Er is hier 1 stad die het viert - en daar gaat iedereen heen.

3 likes