Ja haha! Wel de meest verassende persco tot nu toe vind ik! Verfrissend!! ()
Wow je kan ook kijken op Rijksoverheid!!
Daar staan de maatregelen ook!
Markie vindt t niet gek dat t ons duizelt
Nou Huug ga ik niet kijken dag beste mensen tot 3 dec
Als zelfs de supermarkten om 20:00 dicht moeten (of verstond ik dit verkeerd) dan denk ik de sportscholen ook ja
En nu over de 2G
Weer die fucking marathon.
Snap echt niet dat ze blijven doen alsof we er bijna zijn. Dat werkt echt niet meer.
Hier een samenvatting:
Metafoor
Besmettingen te hoog
We moeten het samen doen
Gevaccineerden niet gevaccineerden
Zorgen dat de zorg niet overbelast raakt
Grote gevolgen
We moeten ingrijpen!!
Blablabla vaag gezwets
Volgende week copy paste
Ik ben blij dat ik deze week nog wat collega’s voor het eerst in het echt heb gezien, want ben bang dat het wel weer even duurt voordat er een vergadering op locatie wordt gedaan.
Vind die klemtoon die hij op elk woord legt zo irritant
Staat niet op Rijksoverheid. Er staat wel dat sporten (zonder toeschouwers) blijft mogen. Dus ik denk dat sport wel tot later mag?
Een beetje alsof hij tegenover een kleuterklas staat
Hij was niet voor niets een meester
Ik sta hier niet van te kijken eigenlijk.
Ik heb toch best een aardige spanningsboog, maar deze persco gaat me te traag. Ik heb behoefte aan een samenvatting van de maatregelen per direct, per morgen en per wanneer dit juridisch geregeld is. Uitleg kan daarna. Nu raken ze me kwijt ergens tussen beste mensen en de zoveelste metafoor
Ben toch best in shock… onderwijs qr code en dan nog 2G ook
Meest onbeteouwbare stem inmiddels. En De Jonge ook.
Dit gaat niks uithalen joh. Non-vaxxers boeit het niet hoor. Die gaan wel lekker thuis buurten.
Ik zie hier een eerdere samenvatting opzich met een paar kleine aanpassingen had ie prima gerecycled kunnen worden
—
@CloserToFine hahaha oja!!
Wat ik tot nu toe hoor valt me reuze mee? Dacht dat theaters en bioscopen dicht zouden gaan.