Kunnen er nog steeds concerten in Ziggodome etc. plaatsvinden?
Volgens mij wel: mits <20u en geplaceerd
Het ging mij net iets te snel net haha
Voor de werkgevers, moeten zij om een negatief test bewijs vragen of QR code straks of mogen zij dit zelf kiezen?
Ja, maar die persco’s zijn toch juist bedoeld om de maatregelen te communiceren. Anders kunnen ze gewoon een foto in beeld brengen met: alles staat op rijksoverheid.nl, groetjes
En die mogelijkheid om te kiezen voor 3G en placering vind ik alleen maar verwarrend.
Concerten en theaters voor 20 uur? Alleen als het horeca betreft toch?
Hoezo ook echt weer 8 uur. Als je uitgaan wilt vermijden doe dan 10. Dan heeft de horeca in elk geval nog wat meer inkomsten want die eters komen toch al om 6. Snap die tijd niet zo?
Ik alleen maar goed. Denk ook dat de meeste horeca hiervoor gaat kiezen.
Met een maximum van 1250 man toch? Of geldt dat nieet daarvoor?
Oké ik dacht waarom zegt mark dit nu ineens zo random want iedereen weet dit toch, maar blijkbaar toch handig voor mensen
Maar niemand gaat dan voor 2g kiezen toch? Je loopt dan en klanten mis plus denk dat veel zaken dan een slechte naam krijgen.
Joh, maar als dat 2G zo’n goed idee is om de besmettingen naar beneden te brengen schiet je je doel toch voorbij als je een escape biedt. Ik ben niet voor 2G, maar als het echt zo goed werkt moet je ervoor staan en niet weer lekker Nederlands gaan polderen.
Ja dat denk ik ook. En daar sta ik juist achter, de keuze aan de ondernemers zelf laten. En de mensen die niet tussen net getestte mensen willen zijn, kunnen naar een 2G restaurant.
Maar dat is het dus niet echt blijkt ook uit wat eerder hier is genoemd (denk ik), dat het in Duitsland ook niet zo goed werkt als gedacht dat 2G
Ik heb er gewoon geen woorden meer voor hoe kut ik het allemaal vind echt waar
Gaan we allemaal niet fysiek naar de kut, dan wel mentaal
Ik wil naar Portugal verhuizen waar 98+% zich heeft laten prikken en ze gewoon allemaal luisteren naar ‘t fucking advies van de experts
Dan wordt het nog chaotischer dan het nu al is, lijkt me geen goed idee om dat aan ondernemers over te laten
Is dit al zeker? en dan voor leerlingen of leraren? Ben benieuwd wat dat met het lerarentekort gaat doen.
Nou wel voor leerlingen dus, maar ik denk dan ook voor docenten? Aangezien ze zeiden een wetswijziging te willen doorvoeren waar werkgevers een code mochten vragen van werknemers op de plekken waar ze dit ook van bezoekers vragen. En dan noemden ze als voorbeeld de horeca. Maar als je het ook van studenten gaat vragen, dan mogen scholen het ook van de docenten vragen lijkt mij?
Tenminste dat klinkt logisch
Maar ging dat dan ook om 2g? Dat gaat volgens mij toch alleen om horeca en evenementen?
Ik vind het echt niet Ok dat een werkgever mag gaan vragen naar of je gevaccineerd bent…
Ik hoop het! Dat je wel getest naar school kunt. Hopelijk begreep ik het verkeerd. Vind onderwijs aan gevaccineerden ontzeggen echt belachelijk.