Caronatopic #12

Ze noemen het “een harde klap”, maar ik vind het eigenlijk maar slap. Not surprised.

6 likes

Nou je haalt me de woorden uit de mond.

1 like

Ik lees dit nergens terug, waar staat dat?

Oke wtf een filosoof die zegt dat het gesprek blijven voeren omtrent corona niets helpt.

2 likes

Ik voorspel:
Winkels en horeca gaan NATUURLIJK geen 2G beleid voeren want economisch gezien is dat dom (meer haat én minder klanten).

Vervolgens in de nieuwe persco:
Helaas blijkt dat de vorige maatregelen niet hebben geholpen. Daarom kan het kabinet niet anders dan het zware, ingrijpende besluit nemen het 2G beleid in te zetten.

9 likes

Ze voldoet wel zo ongeveer aan de kenmerken van de gemiddelde forummer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nergens concreet nog want het was een plan voor later, moet eerst nog wetswijziging komen. Hier wordt het wel genoemd.

19:20 | Het coronatoegangsbewijs mag worden gevraagd op het werk, het hoger onderwijs en niet-essentiële winkels, maakt demissionair minister De Jonge zojuist bekend.

1 like

Ik zie nu beelden op social media over jongeren/hooligans die in Den Haag met fietsen en vuurwerk gooien. Veel politie/ME en sirenes. Iemand meer info hierover?

Misschien denkt ze juist lekker filosofisch zo ofzo

NOS heeft hier net iets over geplaatst in Corona live blog.

2 likes
2 likes

Bijzonder dat we daar dit keer niks van gehoord hebben maar toen die ene keer van die potten en pannen wel. Hebben ze het gebouw geluidsdicht gemaakt of?

De man vloog terug uit Albanië, Noord-Macedonië voor ons paupers die ook geen dag alleen gelaten kunnen worden jongons. Hoezo verwachten wij goed uitgedachte plannen 1,5 jaar in de pandemie?! :woman_facepalming:

Ah, ik had net gekeken, maar toen stond er nog niets op de site van de NOS. Jeetje, wat een ellende.

1 like

Omdat Rutte toen in een torentje van 83 miljoen jaar oud zat dat blijkbaar niet goed geïsoleerd is waardoor je de pannen en fluitjes hoorde en het ministerie een bunker-wolkenkrabber is waar geen decibel doorheen komt.

5 likes

Ooo hij zat toen ergens anders

2 likes

Het parlement plaatsen in Den Haag is daarom ook een van de domste fouten :joy:

Het torentje lijkt me wel een stuk minder goed geïsoleerd dan deze zaal.

Edit: wat @Juuldie zegt dus

1 like

Nog even en de strategie wordt: survival of the fittest :sob:

Wie is die privvesie-mevrouw? :joy:

1 like

??? Want de rest van Nederland is wel zo kalm, beheerst en bedachtzaam?

2 likes