Ah shit sportschool wel?
Maar zou dat dan ook voor gymzalen enz gelden? Ik sport (dans) ook na 20u nog… heel veel volwassenen toch?
Ik zeg: verplaatsen naar een Waddeneiland
Waarom zouden ze perspectief moeten geven als ze het niet kunnen?
Getest?? (Wel joking)
(Je bedoelde juist de kijk op het leven toch? Shit nu twijfel ik)
Maak er een geplaceerd concert van dan kun je toch nog zo’n 1250 man uitnodigen.
Hahah ik moest ook om haar lachen ook de manier waarop ze het zei jaa is het dan niet dramatische stilte privvisie blablabla
Haha ja de deksel toch? En toen ging zo’n museum die deksel zoeken want was wel ee bijzonder stuk
Deze maatregelen gaan denk ik niet veel opleveren…
Zo droog
Die journalisten deden even de FAQ van wappies. Was dat altijd al zo? (heb paar persconferenties gemist). Echt opvallend.
Ben blij dat mijn verjaardag over 3 weken in de lockdown valt en ik het helaas helaas niet kan vieren. Wat ontzettend jammer.
Ik vind 2g voor onderwijs ook echt niet oké en kan echt niet geloven dat het zo ver komt, maar ikheb 2g niet gehoord in combinatie met onderwijs @Nysmn . Alleen met horeca en evenementen toch?
Vind het goed dat ze dat doen. De wappies wijken uit naar alternatieve media met een hoop onzin ‘omdat de mAiNstrEam MediA maar één kant van het verhaal laten horen’. In werkelijkheid kijken ze gewoon nooit het nieuws en lezen ze nooit een krant maar wel hard roepen dat ‘belangrijke vragen’ niet gesteld worden. Zo’n conferentie krijgen velen nog wel mee. Niet dat dat iets uitmaakt verder maar kunnen ze daar in ieder geval niet meer om janken.
Volgens mij willen ze 2G in het onderwijs invoeren als de besmettingen oplopen/niet dalen
Ja precies. Maar het was zo opvallend dat het weer de andere kant kan opslaan ze leken namelijk ook wel blij met de vragen. Soort factcheck.
Ja haha ik was vorige week met mijn vader bij de hofvijver en toen had hij het erover dat er zoveel troep in lag. En toen zeiden we ook ja en een pan ergens
Oh ik dacht de qr code?
Hij en die man die 1000x terug kwam toen met peter r de vries zijn mn faves.
Hahaaha ja ik had echt de hoop om die peter r de vries man nog tegen te komen bij leidse. Jaa hele aardige man zwaaide altijd. John is net een spook die zag je niet. En dat 300x in de herhaling en elke keer ging ik stuk
@anon50301661 ik heb als voorzorg mijn pan en deksel aan een touwtje hangen. Zoals je vroeger je wantjes door je jas had