Uiteraard.
Ik blijf er stuk om gaan
Heb je een PB gestuurd, hoop dat je het hebt ontvangen want kan het zelf niet meer teruglezen
Onze huis Diederik
Er mag geen rijles meer gegeven na 6 uur savonds :â). Mijn man is net weer begonnen met lessen, zân instructeur lest niet in het weekend en mân man is pas om 6 uur thuis uit zân werk. (hij vertrekt sochtends rond half 6, dus in de ochtend lessen kan ook niet).
Zân examen staat ook al ingepland voor over 4 weken.
Nouja nu wil die instructeur wel lessen van 4 uur in het weekend geven maar nu moeten we dus alle weekendjes weg afzeggen đ„Č.
(also ik kan hier niks over op internet vinden en het lijkt me ook helemaal niet recreatie dus ik vind het maar raar).
Denk de regel over contactberoepen zoals kappers die ook de deuren dicht moeten doen na 6?
Ik heb echt ook zoveel aan je reacties gehad haha
Ik vind die demonstratie zo treurig. Prima om gebruik te maken van je demonstratierecht, maar laat de openbare ruimte, agenten en de ME heel. Verplicht een vaccinatie als straf mag zeker niet hé
Dit geeft veel en duidelijk antwoord op sommige vragen die hier gesteld worden trouwens.
Maar ook mensen die volledig zijn gevaccineerd, kunnen het coronavirus overdragen, benadrukt Anke Huckriede, hoogleraar vaccinologie aan de Rijksuniversiteit Groningen. "Ze hebben tijdelijk evenveel besmettelijk virus in de neus als iemand die zonder voorafgaande vaccinatie geĂŻnfecteerd wordt. Echter verdwijnt het virus sneller bij gevaccineerden en daardoor zijn ze over het algemeen minder lang besmettelijk. Het is dus ook aan gevaccineerden de regels in acht te nemen om niet ongewild een bron van infectie voor anderen te worden.
Past wel een beetje bij wat ik vanmiddag ergens ook poste toen iemand vroeg waarom je zou moeten testen. Ik test nogmaals dus, liever te veel dan te weinig en gewoon iedereen alle basisregels.
Dat idd. Waarom de boel vernielen? Denken ze echt daar meer mee te bereiken?
Deze virussen zien er zo cute en fluffy uit.
Krijgt wel een andere lading zo
Ja die we op school zelf maakte, vond ik super vet. Thuis was ik altijd vergeten hoe het ook alweer moest, haha.
Zoân 5,08 miljoen doden vind ik met een snel rondje Google, dus dat is de 7e plaats nu in deze graphic.
Wel coolere doktersoutfits ten tijde van die tweede.
Ja tenminste klinkt het nu nog naar een biertje
Ik vind het echt een soort irritante cliffhanger dat het me nog steeds niet duidelijk is of deze bruiloft, mits overdag, kan doorgaan??
Ja maar met vaste zitplaats, dus de polonaise zit er niet in
Waar overigens ook totaal geen logica in zit is toch dat je max 75 studenten per ruimte mag, maar tegelijkertijd 1250 bij een evenement. Hoe zit dat dan met een tentamen in een evenementenzaal. Dat gebeurt toch wel vaker? Het is allebei zitten en 1,5m aanhoudenđ€
Tentamen is sowieso weer uitgezonderd op die 75 mensen in een lokaal regel! Maar ik zoek ook naar de logica idd