Ik vraag me af of iemand van jullie of any HA in de zaal ervaring heeft met negatief (zelf)testen maar alle coronasymptomen hebben?
Ik heb 2 wk geleden een PCR test gedaan, beginnend verkouden, nega. Daarna nog 12(!) zelftests de afgelopen weken, allemaal nega.
Maar ik ben nooit ziek. Laatste keer ziekmelden was na voedselvergiftiging in 2016. Daarvoor kan ik me niet eens herinneren. Laatste keer naar de HA in 2015. Bloed prikken omdat ik op vakantie ging en ontzettend moest hoesten (checken of antibiotica nodig was). Daarvoor waarschijnlijk ergens in 2010 voor de pil. Ok, nooit ziek dus.
Op dit moment heb ik al 1,5 wk:
- oncontroleerbare hoestbuien waardoor ik uiteindelijk lig te kotsen
- nekpijn
- heftige pijn tussen schouderbladen
- pijn / druk op borst
- benauwd
- sinds vandaag geen reuk- en smaakvermogen
- geen eetlust
Ik heb dus weer een PCR gedaan vandaag maar verwacht dus nega, gezien alle eerdere testen. Ik wil gewoon de bevestiging van covid geloof ik, omdat ik anders geen idee heb waarom ik me zo beroerd voel. En wat de remedie is.
Maar als ik google zie ik wel wat info over onbetrouwbare zelftesten maar niet 12 x nega en toch posi zijn.
Ik vraag me af wat dit is als het geen covid is. Kan me bijna niet indenken dat ik zeer toevallig de heftigste verkoudheid van mān leven te pakken heb. Heb nog nooit mijn reuk of smaak verloren.
Nja eigenlijk weet ik niet eens wat de vraag is maar voel me zo kut dat ik deze hersenpinsels even wilde delen.