Ik heb geen huisgenoten đ„Č only me myself en I maar dat weet je volgens mij haha
Thanks voor je reactie, ga maandag sowieso bellen ja! Wacht wel even de test van vandaag af.
Ik herken wat je zegt, ik ben ook een paar dingen vergeten en lijkt wel alsof ik buiten mezelf getreden ben
gisternacht had ik dus overgegeven door het hoesten en toen lag ik in bed en moest ik steeds kokhalzen en ik dacht serieus als ik nu in bed overgeef sta ik niet eens op haha (ben ook weer bang voor komende nacht)

Was ook wel een gok om in deze tijd de overstap te maken naar de horeca maargoed, wel echt rot.

. Ze hadden daar extra personeel ingehuurd om de QR codes te controleren en heel erg netjes alles gedaan in tegenstelling of andere horeca ondernemers. . Zo ontzettend zuur voor ze, zo hard gewerkt en weer de Sjaak. Ze gaan er daar ook vanuit dat het allemaal nog veel langer dan 3 weken gaat duren. En zeggen ook zelf: deze maatregelen zullen het niet oplossen, gooi dan alles gewoon weer 3 weken op slot. Ik vind die zaken die wel overheidssteun kregen en dan hard roepen dat ze nu niet gaan sluiten zo egoĂŻstisch.
Zo hard hun best gedaan ⊠Ook enorm jammer voor jou.
Ik was ergens bang voor hun bijwerkingen omdat ze zich echt gek lieten maken en ik niet verantwoordelijk wilde zijn voor die druk uitoefenen en dat er dan iets mis blijkt. Was ook huiverig omdat één veel allergieën heeft, zul je net zien dat net die een zeldzame bijwerking krijgt, maar op hoofdpijn na niks aan de hand geweest. 
Zitten zij toevallig in de hoofdstad? Dan ga ik een keertje langs.