Mag het eigenlijk niet zeggen maar bij zulke mensen hoop ik dat ze ook maximaal last krijgen van alle symptomen die bij covid horen. Zijn ze helemaal gek geworden?
Ik zat even de tijdlijn van die eerste tweeter door te scrollen maar echt complete waanzin wat er daar wordt gedeeld/ gezegd.
Ik kan er gewoon echt niet bij dat sommige mensen zo heilig in sommige uitspraken/ gedachten geloven.
Ik heb nu naast mijn vaccinatiebewijs ook mijn herstelbewijs maar toegevoegd in de app, ben ik dubbel 2g
Hoe weten jullie dat zo zeker dan? Als jullie gevaccineerd zijn en niet regelmatig pcr-tests doen kan het toch wel zo zijn geweest dat jullie het gehad hebben maar niet ziek zijn geweest.
Poep-transplantatie is dan weer wel een erkende medische behandeling
Geen zorgen, je krijgt een sonde waardoor ze de opgeloste poep spuiten, poepdrank of broodje poep is gelukkig niet nodig
In de darmen schijnt Corona ook te zitten/nestelen. Vind poep transplantatie toch niet zo’n gek idee
Ik zou zo graag onder die Twitter berichten willen reageren maar ben beetje bang dat iemand m’n Twitter herkent. Zelfde geldt ook voor Instagram of FB. M’n handen jeuken altijd om te reageren, maar kan dr beter niet aan beginnen.
Ik wil dat ook elke keer doen en dan denk ik oh nee geen plan met een echt account. En om een anoniem twitter account aan te maken ben ik dan weer te lui voor
Ik gok iets met een maatkan en een trechter!
Nou dag 3 quarantaine verloopt hier wel wat soepeler, we hebben een modus gevonden. Vriend heeft onze slaapkamer en de aanbouw (inclusief een tv en een relaxstoel, haha) en ik heb de logeerkamer en de woonkamer (inclusief een tv en een bank). Gisteravond dacht ik dat deze quarantaine op moord ging uitlopen, maar ik denk dat het ons gaat lukken. Ik mag morgen weer testen, yeeey, zelftest vandaag negatief.
Moet meteen aan movicolon denken
Oh de trauma’s komen meteen weer boven. Ik moest dat een half jaar lang iedere ochtend drinken🤢
Vandaag heeft mijn collega in alle redelijkheid aan bezoekers gevraagd of ze ondanks hun zelfgeprinte ontzeggingen toch een mondkapje willen dragen bij ons, omdat het team zich daar prettiger bij voelt.
Dit gaat om allemaal vaste bezoekers die al bijna een jaar lang minstens 4 x per week bij ons langs komen, en onze locatie is zo klein dat de ruimte tussen een zitplek en de deur maximaal 4 stappen is.
Alle bezoekers zijn boos geworden en hebben gezegd dat ze nu niet meer willen komen en we voor uitsluiting zorgen.
Ik ben echt zo teleurgesteld en weet gewoon niet wat we moeten doen. Ja de eindstand is dat we 4 vd 6 dagen dicht gaan straks omdat de vrijwilligers hebben gezegd niet meer te willen werken als bezoekers geen kapje dragen, maar we zijn er *#@ om eenzaamheid tegen te gaan en nu loopt het allemaal zo :(.
Ik vraag me af of iemand van jullie of any HA in de zaal ervaring heeft met negatief (zelf)testen maar alle coronasymptomen hebben?
Ik heb 2 wk geleden een PCR test gedaan, beginnend verkouden, nega. Daarna nog 12(!) zelftests de afgelopen weken, allemaal nega.
Maar ik ben nooit ziek. Laatste keer ziekmelden was na voedselvergiftiging in 2016. Daarvoor kan ik me niet eens herinneren. Laatste keer naar de HA in 2015. Bloed prikken omdat ik op vakantie ging en ontzettend moest hoesten (checken of antibiotica nodig was). Daarvoor waarschijnlijk ergens in 2010 voor de pil. Ok, nooit ziek dus.
Op dit moment heb ik al 1,5 wk:
- oncontroleerbare hoestbuien waardoor ik uiteindelijk lig te kotsen
- nekpijn
- heftige pijn tussen schouderbladen
- pijn / druk op borst
- benauwd
- sinds vandaag geen reuk- en smaakvermogen
- geen eetlust
Ik heb dus weer een PCR gedaan vandaag maar verwacht dus nega, gezien alle eerdere testen. Ik wil gewoon de bevestiging van covid geloof ik, omdat ik anders geen idee heb waarom ik me zo beroerd voel. En wat de remedie is.
Maar als ik google zie ik wel wat info over onbetrouwbare zelftesten maar niet 12 x nega en toch posi zijn.
Ik vraag me af wat dit is als het geen covid is. Kan me bijna niet indenken dat ik zeer toevallig de heftigste verkoudheid van m’n leven te pakken heb. Heb nog nooit mijn reuk of smaak verloren.
Nja eigenlijk weet ik niet eens wat de vraag is maar voel me zo kut dat ik deze hersenpinsels even wilde delen.
Misschien heb je gewoon… griep?
Ik ben geen dokter, maar het kan toch net zo goed een ander virus zijn? Dat je de afgelopen jaren niet ziek bent geweest, wil niet zeggen dat je de rest van je leven totaal immuun bent voor ziekmakers
Heb echt t gevoel dat deze maatregelen weinig zullen doen en dat ik nog 3 weken soort van half zenuwachtig ga zijn voor de volgende persco/maatregelen. Vind t gewoon heel onrustig met dat vage gepraat over 2g/3g. Ben ik de enige?
dat zou inderdaad kunnen al wist ik niet dat je dan je reuk- en smaak kwijt raakt maar goed de griep bestaat al mijn hele leven en ik heb dit dan nog nooit gehad dus het is toch op zijn zachtst gezegd toevallig dan. dat ik de griep krijg tijdens deze pandemie en niet in de andere 25 jaren van mijn leven.
Ik heb ook maar een keer echt griep in mn leven gehad en was toen 2 weken ziek ervan. Griep heerst ook.
Eigenlijk niet. De griep slaat dit jaar een stuk heftiger toe dan normaal omdat er vorig jaar bijna geen griep is geweest en geen immuniteit is opgebouwd. De kans dat je dit jaar griep krijgt is dus hoger dan normaal.