Caronatopic #12

Nog 5 dagen om over de 14 dagen te zijn. Ben zo ongeduldig. Ik laat al weken de yoga aan mij voorbij gaan. Vanaf volgende week zondag zou ik dan eindelijk weer mogen/kunnen van mijzelf. Ik kijk er naar uit, ondanks dat ik normaal gesproken uitkijk naar het einde :joy:

Ik heb gisteren ook m’n tweede gehad :partying_face: maakte me wel zorgen want ik heb kort geleden nog een andere vaccinatie gehad en heb een auto immuun ziekte maar ik voel me prima. Vanochtend zelfs nog m’n schouders getraind, dat deed wel een beetje pijn haha :joy:🥲

3 likes

Gisteren tweede prik gehad. Had de vorige keer meer last gehad van mijn arm omdat ik van die rare tiktok bewegingen had gedaan geloof ik :joy: Deze keer ook wel last van mijn arm en het is doorgeschoten naar mijn sleutelbeen. Voor de rest beetje moe maar voor de rest nergens last van. Super blij!

Ik werd vanochtend door de ggd gebeld of ik eventueel standby kon staan voor spillage vanavond, word tussen 20.00-21.00 gebeld. Heb een afspraak voor morgen staan, scheelt toch weer een dag als ik mag komen :laughing:.

7 likes

Ik heb donderdag m’n tweede prik gekregen en heb sinds gisterochtend een grote rode bult net onder de prikplek. De bult is echt mega gevoelig en voelt warm aan, hoop dat het snel weer over is. Echt zo blij dat ik ze nu allebei heb gehad :pleading_face:

1 like

Ja, ik! Zelfs toen alle klachten weg waren (Koorts, spierpijn etc.) bleef ik nog een paar dagen alles heel sterk ruiken.

Bizar genoeg werd ik ook direct weer misselijk van een aantal geuren waarvan ik tijdens mijn zwangerschap ook kotsmisselijk werd.

Ja wel echt een fijn bericht! Ik had van de eerste ook totaal geen last, vandaag de 2e gekregen en ga morgen op vakantie dus knijp ‘m een beetje. Hopelijk ook geen klachten tijdens de treinreis!

Goed om te lezen dat er hier weinig mensen klachten hadden na de prikken! Hier had ik na zo’n 12 uur gemeld dat ik er geen last van had, na een paar uurtjes kreeg ik wel rillingen. Na mijn werkdag (ik werk thuis, had geen zware werkzaamheden gepland staan bewust) temperatuur gemeten en had ik koorts. Maar ik had gewoon eetlust dus zo ziek was ik ook weer niet haha. Die avond dus lekker gechilld en optijd naar bed en de volgende dag was het over. Wel wat hoofdpijn gehad maar dat heb ik vaker dus om te zeggen dat het door vaccin kwam weet ik niet. Het was iig goed te onderdrukken met paracetamols.

Het aftellen tot eindelijk de 2 weken voorbij zijn heb ik ook, ik ben zo blij! Hoop dat dit gedoe snel over is en het mee gaat vallen met de gemuteerde varianten. Mijn moeder is ziek, die kan Corona er momenteel ook niet bij hebben ivm behandelingen dus ik ben voorlopig nog wel voorzichtig maar ik ben blij dat ik over een kleine 2 weken zelf antistoffen heb zodat haar omgeving steeds meer volledig “beschermd” is. Zelf is ze gelukkig ook gewoon gevaccineerd dus ik ben zo blij voor haar dat ze de regels thuis/met familie wat meer los durft te laten. Dit voor nog een “fijne” tijd samen!

10 likes

Vandaag 2 weken na mn 2e prik… Freedom Day!!!1!

Dus lekker binnen zitten en naar het geluid van de wind en regen tegen de ramen luisteren. :relieved:

18 likes

Over 14 uur en 10 minuten ben ik ook vrij :tada:
De corona app telt zo mooi af haha

2 likes

Jeeh vanochtend 2e prik gehad en ging goed ondanks dat ik prik angst heb! Maar scheelt dat de 1e ook al heel goed ging. Mensen ook weer super aardig daar en zeiden dat ze daar ook last hebben van wappies die foto’s nemen. Debiel.
Tot nu toe nergens last van maar je weet het niet haha kan nog komen natuurlijk

2 likes

Ik heb echt al 4 weken nonstop hoofdpijn. Nou heb ik wel vaker veel hoofdpijn maar komt er voor mijn gevoel geen eind aan.

Meer mensen die hier last van hebben of is het gewoon toeval rondom de vaccinatie?

Ik heb 2 weken geleden m’n 2e prik gehad en sinds een week ook non-stop hoofdpijn. Paracetamol + ibuprofen werkt ook niet (goed), heel vervelend.

Ik heb vrijdag mijn tweede prik gehad, en man, wat was gisteren een hel. Ik heb een soort van maagzuuraanval gehad. Vrijdagavond kreeg ik al wat pijn, en gisteren had ik momenten dat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest. Tot een keer overgeven aan toe, waarschijnlijk ook van de pijn. Ik had nog een vermoeden dat het van mijn zwangerschap kon komen, maar ik heb nog niet eerder last gehad van maagzuur, en het overgeven kon ik ook niet verklaren. Vanochtend vertelde een vriendin dat ze precies hetzelfde had een dag na haar vaccinatie, en zij is niet zwanger. Vandaag voelt mijn slokdarm nog wel wat rauw, maar heb ik verder nergens last meer van :crossed_fingers:t3: Nu alleen wat hoofdpijn en vermoeidheid, maar dat is peanuts. Zo, heel epistel geworden :joy:

Ik heb nog steeds kapot moe. Ben net rondje gaan wandelen maar dat was wel pittig. Misschien ook wel wat duf van het binnen zitten.
Ik had woensdag mijn 2e moderna prik

Zo dat is snel. Ik hoop hem morgen ook snel binnen te krijgen. Ben namelijk nogal een stresskip. Gezien ik iemand heb gezien die later corona bleek te hebben en zelf geen klachten heb, hoop ik na morgen weer naar buiten te mogen.
Het is maar weer gebleken dat ik echt slecht ga op dit soort situaties en in je eentje zijn helpt dan ook niet echt

Goed idee dat standby staan, maar ben niet meer gebeld gisteren. Maar zit nu te wachten na de prik, en die ene dag maakt mij ook niet uit :sweat_smile:

Hoe is het gegaan vandaag?

1 like

Best wel goed eigenlijk! Slechte nacht door pijnlijke arm, voelde me vanochtend niet helemaal jofel maar nu eigenlijk gewoon top! Lief dat je het vraagt :slight_smile:

3 likes

tijd voor een poll

had jij klachten na de 2e prik?

  • nee, amper of geen
  • ja, een beetje
  • ja, heel erg

0 stemmers