Goed om te lezen dat er hier weinig mensen klachten hadden na de prikken! Hier had ik na zo’n 12 uur gemeld dat ik er geen last van had, na een paar uurtjes kreeg ik wel rillingen. Na mijn werkdag (ik werk thuis, had geen zware werkzaamheden gepland staan bewust) temperatuur gemeten en had ik koorts. Maar ik had gewoon eetlust dus zo ziek was ik ook weer niet haha. Die avond dus lekker gechilld en optijd naar bed en de volgende dag was het over. Wel wat hoofdpijn gehad maar dat heb ik vaker dus om te zeggen dat het door vaccin kwam weet ik niet. Het was iig goed te onderdrukken met paracetamols.
Het aftellen tot eindelijk de 2 weken voorbij zijn heb ik ook, ik ben zo blij! Hoop dat dit gedoe snel over is en het mee gaat vallen met de gemuteerde varianten. Mijn moeder is ziek, die kan Corona er momenteel ook niet bij hebben ivm behandelingen dus ik ben voorlopig nog wel voorzichtig maar ik ben blij dat ik over een kleine 2 weken zelf antistoffen heb zodat haar omgeving steeds meer volledig “beschermd” is. Zelf is ze gelukkig ook gewoon gevaccineerd dus ik ben zo blij voor haar dat ze de regels thuis/met familie wat meer los durft te laten. Dit voor nog een “fijne” tijd samen!

Nu alleen wat hoofdpijn en vermoeidheid, maar dat is peanuts. Zo, heel epistel geworden