Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Ik hoop dat over 40 jaar mijn kleinkinderen zeggen “Ja dat heeft oma aan de corona tijd overgehouden, doet ze sindsdien niet meer”
Hahah ja ik wil het alleen nog met mensen die echt dicht bij me staan (en zelfs dat vind ik nu nog te vroeg) en de rest van de mensheid kan opbokken
Alleen als we dit laten gebeuren! Niks geen kleffe natte zoenen of wangbeuken meer. Wij stellen de norm
Omdat je dan niet elkaars handen aanraakt en vervolgens met je hand aan je neus/mond gaat zitten. Een knuffel is vaak maar heel kort en je kan het zo doen dat je niet in elkaars gezicht ademt. En vooral dat je waarschijnlijk meer mensen zou handenschudden dan knuffelen dus mocht er iets verspreiden dan is het risico hoger bij handenschudden.
Ik kan echt alleen maar huilen, hoop zo dat het goed komt…
Klopt, dat stelt me enigszins gerust Alleen is ze ook long patiënt en lag ze vorige maand nog een weekend aan het zuurstof. Nu (alleen nog) heel zwaar verkouden.
Ben echt benieuwd hoe het vandaag gaat op mijn werk. Gelukkig blijven de spatschermen nog wel gewoon hangen
Ik ben ook heel benieuwd. Gaan mensen weer tegen elkaar aan geplakt een rij bij de kassa vormen? Worden er ineens 0 fucks meer gegeven als twee klanten (of een klant en een medewerker) in hetzelfde pad staan?
Moest gisteren de 1,5 meter vloerstickers verwijderen en het voelde heel vreemd, bijna symbolisch. Ben in ieder geval blij dat ons filiaal geen horeca heeft.
Ik heb kaartjes voor de bios vanavond en zie in de app dat aan beide kanten mensen naast ons zitten. Ga wegggg
Oh mennnn, ik besef net dat er weer mensen naast mij in de trein kunnen komen zitten. Daar heb ik helemaal geen zin in. Was echt genieten in mijn eentje in een vierzits, met mijn tas op de stoel naast me.
Edit: nog geen vijf minuten later komt er iemand bij me in mijn vierzits.
Zou vanavond naar een tvt evenement gaan. Ga toch maar niet want 1250+ mensen op een kluitje vind ik toch een te grote overgang ofzo? Ik weet dat het relatief veilig is etc maar denk dat ik het mentaal echt een overgang vind. Buiten Covid vind ik het soms al heftig als er allemaal mensen tegen je aan geplakt staan. Laatst wel naar een tvt evenement geweest waar zo’n 250 mensen waren, maar dat was ook zittend dus ook wat meer te overzien dan een optreden waar iedereen tegen elkaar aan zit. Benieuwd wanneer het weer een beetje gaat wennen. Denk langzaam opbouwen.
Bij yoga hadden ze van de week ook de stickers weggehaald wat aangaf waar matjes mogen liggen. Iedereen was helemaal van de leg en zoekende van waar kan ik liggen.
Had liever gehad dat ze het hadden gelaten want voorheen wist je zeker dat je niet iemand per ongeluk raakt of je voeten in iemand gezicht duwt
Ik zit te lunchen met m’n vriend, QR code werd gescand en mensen die van buiten naar binnen komen en naar de wc moeten, worden ook gevraagd om een QR code. Tot nu toe werkt het hier prima dus, best een geruststelling voor mij
Daar heb je gelijk in. Het is merkbaar drukker en het de afgelopen anderhalf jaar is het nooit voorgekomen dus ik had er niet bij stilgestaan.
Mijn voormalig baas ging live op FB omdat hij tegen de Corona pas is en de ruimte die hij huurt in Amsterdam voor zijn zanglessen en coachings in een horeca gelegenheid zit. Helemaal grijnzen, want hij werd niet gecheckt”. Ja en anders had ik geweigerd iets te laten zien en waren jullie hiervan getuige.
Ik strijd tot mijn dood voor mijn dochters. Want de booster komt, en straks moeten de kinderen ook. “
Dan spoor je toch niet. Daarbij ook aso tegenover het bedrijf waar hij zelf z’n ruimte huurt. Straks krijgen zij een boete.
Mijn schoonouders gaan graag naar de kerk. En vooral m’n schoonmoeder is heel kwetsbaar. Ze keken er heel erg naar uit weer te kunnen. Maar in de app groep was eea losgekomen en een heel groot deel blijkt niet gevaccineerd… (zij wel). Nu durft ze niet en gaat niet. En ik vind dat zo erg en zo sneu. Haal gewoon je prik. Mennnn
Wooow staat hier zo’n bizarre rij voor het testcentrum! Toch veel niet vaccinaties
Ik heb net ergens geluncht en bedacht me later dat we helemaal niet gecontroleerd zijn. We zaten wel buiten maar ben ook gewoon naar binnen gelopen om naar het toilet te gaan.
Hoop dat het niet een “vrijheidszone” tentje geworden is, want kom er altijd wel graag
Ik woon wel in een dorp hoor, ongeveer 22000 inwoners en een hoge vaccinatiegraad dus misschien niet vergelijkbaar met toeristische plekken.
Kan ze niet met de kerk kijken of ze een speciaal plekje toegewezen kan krijgen?