Caronatopic #12

Ik heb kaartjes voor de bios vanavond en zie in de app dat aan beide kanten mensen naast ons zitten. Ga wegggg

2 likes

Oh mennnn, ik besef net dat er weer mensen naast mij in de trein kunnen komen zitten. Daar heb ik helemaal geen zin in. Was echt genieten in mijn eentje in een vierzits, met mijn tas op de stoel naast me.

Edit: nog geen vijf minuten later komt er iemand bij me in mijn vierzits.

2 likes

Zou vanavond naar een tvt evenement gaan. Ga toch maar niet want 1250+ mensen op een kluitje vind ik toch een te grote overgang ofzo? Ik weet dat het relatief veilig is etc maar denk dat ik het mentaal echt een overgang vind. Buiten Covid vind ik het soms al heftig als er allemaal mensen tegen je aan geplakt staan. Laatst wel naar een tvt evenement geweest waar zo’n 250 mensen waren, maar dat was ook zittend dus ook wat meer te overzien dan een optreden waar iedereen tegen elkaar aan zit. Benieuwd wanneer het weer een beetje gaat wennen. Denk langzaam opbouwen.

Bij yoga hadden ze van de week ook de stickers weggehaald wat aangaf waar matjes mogen liggen. Iedereen was helemaal van de leg en zoekende van waar kan ik liggen.

Had liever gehad dat ze het hadden gelaten want voorheen wist je zeker dat je niet iemand per ongeluk raakt of je voeten in iemand gezicht duwt

4 likes

Dat mocht altijd al in de trein toch
Alleen mensen deden het misschien minder

10 likes

Ik zit te lunchen met m’n vriend, QR code werd gescand en mensen die van buiten naar binnen komen en naar de wc moeten, worden ook gevraagd om een QR code. Tot nu toe werkt het hier prima dus, best een geruststelling voor mij :slightly_smiling_face:

14 likes

Daar heb je gelijk in. Het is merkbaar drukker en het de afgelopen anderhalf jaar is het nooit voorgekomen dus ik had er niet bij stilgestaan.

1 like

Mijn voormalig baas ging live op FB omdat hij tegen de Corona pas is en de ruimte die hij huurt in Amsterdam voor zijn zanglessen en coachings in een horeca gelegenheid zit. Helemaal grijnzen, want hij werd niet gecheckt”. Ja en anders had ik geweigerd iets te laten zien en waren jullie hiervan getuige.
Ik strijd tot mijn dood voor mijn dochters. Want de booster komt, en straks moeten de kinderen ook. “

Dan spoor je toch niet. :scream: Daarbij ook aso tegenover het bedrijf waar hij zelf z’n ruimte huurt. Straks krijgen zij een boete.

Mijn schoonouders gaan graag naar de kerk. En vooral m’n schoonmoeder is heel kwetsbaar. Ze keken er heel erg naar uit weer te kunnen. Maar in de app groep was eea losgekomen en een heel groot deel blijkt niet gevaccineerd
 (zij wel). Nu durft ze niet en gaat niet. En ik vind dat zo erg en zo sneu. Haal gewoon je prik. Mennnn

1 like

Wooow staat hier zo’n bizarre rij voor het testcentrum! Toch veel niet vaccinaties

Ik heb net ergens geluncht en bedacht me later dat we helemaal niet gecontroleerd zijn. We zaten wel buiten maar ben ook gewoon naar binnen gelopen om naar het toilet te gaan.

Hoop dat het niet een “vrijheidszone” tentje geworden is, want kom er altijd wel graag :scream:

Ik woon wel in een dorp hoor, ongeveer 22000 inwoners en een hoge vaccinatiegraad dus misschien niet vergelijkbaar met toeristische plekken.

1 like

Kan ze niet met de kerk kijken of ze een speciaal plekje toegewezen kan krijgen?

Ik was vandaag in een sport kantine. Werd helaas niks gevraagd.

1 like

Aaaah daarom zat die arme jongen bij de xenos met een plamuurmes op de grond.

2 likes

Al die mensen die nu op FB zielig gaan doen; ‘ ik wilde met m’n neefje naar de Mac, maar kwam niet binnen want geen QR code, nu moet ik hem teleurstellen. Belachelijk!!!’. Vriendin, dit wist je van te voren. Echt ga weg hoor :unamused:

9 likes

Ja ook op twitter allemaal van die moeders. Nu kan mijn zoon na school dus niet met vrienden ergens een patatje eten.

1 like

Hier vanmiddag ook wezen lunchen en ging prima met de QR code. In ieder geval geen zeurende mensen, ook niet als ze van het terras naar de wc moesten en daarom een hem moesten laten zien. Werd alleen niet gevraagd om mijn id bij de code. Of hoeft dat ook niet?

Id moet er wel bij. Anders kan iedereen met andersman QR code naar binnen.

1 like

Ik ben op een verjaardag en een schoonzus is zo anti Corona en anti vaccin. Ik heb net een verhitte discussie gehad waarbij onze mannen ons bijna elkaar moesten trekken :sob::sob::hushed: vind het best vervelend maar het triggert mij gewoon enorm als ze dan leugens verteld over dat het vaccin niet bewezen is en dat het vaccin niet effect is. Ik ben het gewoon zat na 1,5 jaar zo hard werken :sob::sob:

25 likes