Echt niet oke, je werkt zo hard en dan toch nog die onzin aan moeten horen!
Dit is echt een van de ergste dingen van in de zorg werken, die onzettende kutverhalen op verjaardagen aan moeten horen en je dan toch netjes moeten gedragen. Mijn tactiek is tegenwoordig gewoon niets zeggen tot iemand anders aan me vraagt wat ik er van vind en dan zeggen dat ik het te achterlijke prietpraat vind om er überhaupt serieus op in te gaan.
Wat is tvt?
Omg⦠ik ben op vakantie en 2 vriendinnen zijn er een nachtje. Een gevaccineerd een niet. Zeggen ze allebei dat als je gevaccineerd bent t de kans niet kleiner maakt dat je t krijgt. Alleen dat je er niet ziek van wordt en t dus ongemerkt kan verspreiden. Kan echt een beetje huilen. Hoe kunnen mensen dit denken.
Ja dat doe ik meestal ook. Man zei ook sta op en loop weg. Maar ze triggerde iets in mij waardoor ik beetje los ging. En net zeg ze ja was niet beledigd bedoeld. Ja ja met je leugens. Lesje geleerd voor de aankomende maanden. Niks meer zeggen.
Ik vind het best dom dat mona keijzer ontslagen is vanwege haar Corona mening. Is olie op het vuur voor de wappies tochā¦
weet ook niet wat er dan had gemoeten maar dit is denk ik echt een bevestiging voor ze dat je niet anders mag denken in de politiek
Ja mān man is best boos hierover icl mān andere schoonzussen dat zij en haar man nooit deze discussie met mij hadden moeten startten. Ik ben inmiddels weer op weg naar huis. Heb de gastvrouw maar mān excuus aangeboden voor het even ongezellig maken, maar die gaf me gewoon gelijk. Die ene wappie schoonzus heeft hetzelfde vorige week bij mij thuis gedaan bij het verjaardag van mān zoontje, maar ben toen weggelopen omdat ik het niet wilde escaleren.
Jaa, testen voor toegang inderdaad. Dus de dingen waar je de QR code voor nodig hebt.
Edit; was net uiteten en ging ook prima met QR code. Je kreeg hier een vraag over je id, bv geboortemaand, eerste letter voornaam of eerste letter achternaam. Nog niet helemaal waterdicht natuurlijk maargoed ze controleerden wel
Wat goed dat zoals ik hier lees de horeca wel netjes begint met controleren. Ik zie dat hier in ons dorp gewoon echt niet gebeuren, zou eigenlijk het liefst overal even willen kijken of ze wel of niet controleren uit nieuwsgierigheid.
Er worden nu ook meer feestjes in zaaltjes gepland, nog voor mensen die 30 of 25 zijn geworden. Maar er wordt gewoon nooit info gegeven over wat de richtlijnen dan zijn? Iedereen is gewoon overal welkom geloof ik, zonder tvt of qr.
Ik ben dan misschien een beetje flauw maar heb de neiging om bewust te vragen wat de regels zijn hier rondom. Zodat ze er niet zo makkelijk en naĆÆef over doen om het maar te negeren allemaal.
Meer mensen bij wie de corona checkapp de qr code niet kan laden? Krijg de melding dat mijn telefoon niet met internet verbonden is terwijl ik gewoon thuis op de WiFi zit
Overbelast.
In Nijmegen. Bizar!
Vandaag voor de eerste keer gebruikgemaakt van de Corona Check App bij een PathƩ bioscoop. 5 meter voor de ingang controle van je QR code en ID en daarna je gewone ticketcontrole.
Het ging echt vlekkeloos. Ik ben er echt heel blij mee. Het voelt (en is) zo toch wat veiliger in een halfvolle zaal.
Mensen die 1.5 jaar roepen dat ze NIET willen vaccineren en de roverheid chips en metaal oid in de armen spuit, maar nu ineens voor hun wekelijkse mcdonalds uitje WEL vaccineren, my god. Dus ik zei nog: oh heeft mijn 1 jaar lang elke week vaccinatie praatje geholpen? āNee nee, het is nog steeds rommel, maar nu moet ik welā.
Oja ik ben in een dunkin donuts, cafe voor high tea en cafe voor drankjes geweest en overal gecontroleerd op mn qr code, heel fijn dat de plekken waar ik toevallig was geen wappie restaurants waren.
Heb je toevallig buiten gezeten? Want dan hoef je niet gecontroleerd te worden. Maar anders kan je wel je conclusies trekken over de zaken waar je geweest bent.
Was graag de eerste normale horeca dag gaan inluiden maar heb helaas late dienst en morgen vroege. Bij mān vrijwilligerswerk vanavond voor t eerst weer een normaal concert , was graag gegaan
Ik ging een restaurant binnen en legde mn QR code op de balie en pakte mān id. Zegt die jongen: āwe kunnen niet scannenā. En toen mocht ik doorlopen.
Iedereen kan toch scannen, of heb ik het mis. Ik kan toch nu die scan app downloaden en qrcodes gaan scannen?
Volgens mij waren ze gewoon anti maatregelen en zeggen ze het op deze manier.
Ja iedereen kan die app gewoon downloaden
Ja toch? Ik dacht ook al dat het gewoon een smoesje was van zeā¦
Weet jij hoe die app heet toevallig?
Coronacheck scanner als t goed is, moet hem zelf ook nog installeren