GGD test gedaan? Dan tot 36/48 uur. Als je een digi D hebt is dat de snelste manier om je uitslag te krijgen. Antigeen kan je niet verzoeken bij de GGD. (Misschien wel op de testlocatie) Je zou nog even de regionale GGD kunnen bellen als je de uitslag echt snel nodig hebt. Soms willen zij het wel telefonisch doorgeven.
Ja, ik werk in de zorg dus kan prio testen. Maar dat moet PCR (want meest betrouwbaar), dus had geen keuze. Ze zeggen dan binnen 24 uur maarja haha. Heb de afspraak in t ziekenhuis gewoon maar verzet  Zo dringend is die afspraak nou ook weer niet
 Zo dringend is die afspraak nou ook weer niet
Moet je een qr hebben om naar het ziekenhuis te mogen? Die memo had ik gemist
Nee? Maar als ik klachten heb en nog niet weet of t COVID is ga ik toch niet t ziekenhuis in?
Oja we hebben ook nog gewone testen natuurlijk haha, nieuws is zo gedomineerd door die coronapas dat ik alleen maar daaraan kon denken
Die Instagrampost van Douwe Bob. âIk werd net voor het eerst geweigerd bij een bioscoop omdat ik geen QR-code heb, toen werd het ineens wel heel echt. Jij komt er niet in want je hebt geen code. Shit wat eng.â Hahaha hij doet net of hij dit totaal niet had zien aankomen? Dat 'ie dacht oh ik ga even naar de film en ineens wow ik kom er niet in wat gek?? Echt een lachwekkende video heeft 'ie online gezet.
En nu heeft 'ie zân tour gecanceld, waar waarschijnlijk toch al niemand naar toe zou gaan maar ok.
Artiesten die hun tour afzeggen vanwege de corona-pas.  Is er eindelijk weer de mogelijkheid dat je kan optreden, is het weer niet goed. What about je bandleden, je crew? Die missen weer inkomen. Die zitten niet allemaal in de luxe positie om dat te missen. Zo komen we toch niet verder? Je helpt de cultuur sector hier echt niet mee. Ik vind het ronduit asociaal gedrag.
 Is er eindelijk weer de mogelijkheid dat je kan optreden, is het weer niet goed. What about je bandleden, je crew? Die missen weer inkomen. Die zitten niet allemaal in de luxe positie om dat te missen. Zo komen we toch niet verder? Je helpt de cultuur sector hier echt niet mee. Ik vind het ronduit asociaal gedrag.
Zelf ga ik zaterdag eindelijk weer het podium op, zo ontzettend veel zin in 
Ik vind het ook te belachelijk voor woorden. Hoe groot is je ego dan
Wij gaan volgende week op vakantie en moeten daarvoor testen (PCR of antigeen). Testenvoorjereis kan maar tot 1 okt, maar nu lees ik op de website wel dat je dan of zelf een test moet regelen of via testenvoortoegang een test kunt laten doen en deze kunt inladen in de coronacheck-app. Beetje verwarrend dat op de website van TvT dan weer staat dat het niet kan  . Weet iemand hier er misschien meer over?
. Weet iemand hier er misschien meer over?
Ik vind het ook bizar dat dit soort artiesten comfortabeler zijn met het idee dat er bij een optreden tientallen mensen ziek kunnen worden dan dat ze ff 2 seconden een QR code laten scannen.
Al die âartiestenâ ook met dat gedweep dat ze voor iedereen op willen treden en mensen niet buitengesloten moeten worden. Debiel, dat doen die mensen ZELF want iedereen die negatief getest of gevaccineerd is KAN GEWOON GAAN. Dat die mensen dat niet willen, ja dat is een domme persoonlijke keuze. Die âartiestenâ naaien alleen zichzelf want zij hebben nog altijd vrijwel geen inkomstenâŠ
Dit echt hoor. Ik begrijp helemaal niks van mensen die zeggen dat ze beperkt worden en dingen niet kunnen doen en zich daardoor gedwongen voelen om zich te laten vaccineren. Nee, het is prima dat je ervoor kiest om niet te vaccineren want vrije keuze bla bla, maar daar hangt dan een consequentie aan. Het is niet dat je niet mag gaan, maar je moet testen. Hoe erg is dat nou. Het blijft allemaal een keuze.
En ze naaien de mensen die voor hen werken (licht, geluid etc) maar daar denken ze vast niet over na. Die betalen ze vast ook niet nu. Bah
Ondanks QR code?! Dus ook wel gevaccineerde en geteste mensen worden nu al gediscrimineerd? Dood eng.
Jaa iedereen heeft gewoon de vrije keuze: of vaccineren, of testen.
Ik snap echt hun punt niet.
Wordt er ook doodmoe van dat vooral die wappies overal op de socials hun mening zo moeten doordrammen en dan helemaal op zoân manier van âliefde en gelijkheidâ 
Ja en dan ook roepen âik lees alleen maar berichten van mensen die er hetzelfde over denken als ik hoor!!1!!11â eh ja de meeste andere mensen voelen niet zo de behoefte hun mening de hele dag op social media te zetten
Jaa die mensen gaan gewoon door met hun leven, zou je ook eens moeten doen. Lijkt me enorm veel energie kosten als je zo bent en dat overal telkens wil verkondigen enzo. Haal gewoon een prik en maak je niet zo druk.
Ja, want zowel mijn partner als ik hebben werk waarbij we heel veel mensen zien. Dus ondanks dat partner van het weekend negatief testte met een zelftest, is hij vanmorgen âofficieelâ gaan testen.
Even een domme vraag die binnenkort wel relevant is: stel je wilt met een Europeaan die ingeënt is binnen uiteten in Nederland. Maar die persoon kan toch niet de Nederlandse app gebruiken? Moet je dan gewoon een ander bewijs overleggen waaruit blijkt dat die persoon gevaccineerd is
Kan met die Europese app gewoon