Caronatopic #12

Jij bent niet verantwoordelijk voor de gedachten en daden van anderen hè. Ook niet als het je moeder is! Knap dat je tegen haar in probeert te gaan. Lijkt me erg lastig. Ik heb ook dit soort mensen in m’n omgeving en ik probeer het niet eens meer. Knuffel :heart:.

——————————-

Gaat over dat vegan restaurant in Utrecht. Door die sukkels die daar nu de hele straat bezet houden, kunnen anderen niet open. Echt gooi jezelf weg.

3 likes

:woozy_face::woozy_face::woozy_face:

2 likes

Steeds meer influencers die dat waku waku verhaal delen. Inmiddels al bijna 1,5 ton opgehaald in een dag. ‘steun waku waku’ :cry:.
Steun liever de zorg, die andere restaurants die daar nu last van hebben, en de 3e wereldlanden die nog geen vaccins hebben! Mafkezen.
En nu moet ik denk ik even stoppen met lezen en wat mensen gaan blokkeren.

10 likes

Weten jullie waarom Waku Waku nu als voorbeeld wordt gesteld door de gemeente? Er zijn/waren toch veel meer horeca gelegenheden die niet zouden controleren? Waarom gaat het los bij Waku Waku?

2 likes

Isa Kriens is dikke vriendjes met de eigenaren, dus die insta-wappies en hun aanhang hebben die qr-haat gekanaliseerd en zich verenigd bij dat restaurant.

3 likes

Ik bedoelde eigenlijk meer waarom de gemeente dit restaurant zo “hard” aanpakt, als er ook andere restaurants zijn die niet controleren

Het is vooral het restaurant dat op elke mogelijke manier weigert mee te werken met en gehoor te geven aan de gemeente waardoor de reuring ontstaat, want ze zijn ‘strijders’ en verzetten zich tegen alle waarschuwingen en maatregelen. Misschien zijn er wel meer plekken die worden aangepakt door de gemeente maar houden die zich koest en doen ze wat van ze wordt gevraagd.

3 likes

Had al bijna een nieuwsbericht op de nos aangeklikt, want ik dacht dit gaat over Shakira of haar muziek. Gaat het weer over wappies, echt vermoeiend.

Ik denk alleen aan dit programma uit m’n jeugd.

53 likes

Jaaaa hahahhaha ik ook!!!

2 likes

Ik hoop dat zijn backing band snel een betere en beter betalende gig vinden. Misschien kan Douwe Bob zichzelf nog aanmelden als medewerker voor Waku Waku. Zijn wij helemaal van zijn gezeik af.

13 likes

Ernst van Ernst, Bobbie en de rest, is that you?

1 like

Kunnen we niet als FF een veganistisch eetcafé beginnen in Utrecht met menu’s vernoemd naar complottheorieen en dan even een crowdfunding campagne mee opzetten waarmee we al onze studieschulden kunnen afbetalen. :joy:

14 likes

Nee nee hij doet al maanden alsof ie een wijnbar gaat openen. Misschien speelt hij de long con voor zijn eigen crowdfunding, denk niet dat het zonder een succes gaat worden aangezien al sinds mei ~opening soon~ op het raam staat.

1 like

Geniaal :clap:t2:

Bijzonder om het STEVIG te noemen ZWAKTEBØD had een betere naam geweest.

4 likes

Heb ik goed nieuws voor je:

https://www.ad.nl/show/npo-hit-waku-waku-keert-vermoedelijk-in-2022-terug-met-de-aapjes~a88abba5/

12 likes

Ja nee ik ook niet, maar helaas hebben heel veel mensen zich als soort uit een verrassingsei tot wappies ontpopt dus dan doe je er niks meer aan

3 likes

Dit restaurant heeft iig flink op internet aangekondigd dat ze geen QR gingen checken en de eigenaar kwam heeft een anti covid podcast geloof ik?

Iig werden er vergelijkingingen met jodenwetten gemaakt…

Oprechte vraag: is het nog steeds zo dat een ongevaccineerde echt een risico vormt voor jouw gezondheid? Want iedereen die dat wil heeft zich kunnen laten vaccineren (op een kleine groep na die dat niet kunnen), en vaccins werken in elk geval ontzettend goed tegen écht ziek worden van corona en daarnaast beschermen ze ook nog best goed tegen besmettingen . Dus als ongevaccineerde ben je toch vooral een gevaar voor andere ongevaccineerde? En dan ook nog alleen als je op dat moment corona hebt? Of mis ik iets?

2 likes