Caronatopic #12

Het is vooral het restaurant dat op elke mogelijke manier weigert mee te werken met en gehoor te geven aan de gemeente waardoor de reuring ontstaat, want ze zijn ‘strijders’ en verzetten zich tegen alle waarschuwingen en maatregelen. Misschien zijn er wel meer plekken die worden aangepakt door de gemeente maar houden die zich koest en doen ze wat van ze wordt gevraagd.

3 likes

Had al bijna een nieuwsbericht op de nos aangeklikt, want ik dacht dit gaat over Shakira of haar muziek. Gaat het weer over wappies, echt vermoeiend.

Ik denk alleen aan dit programma uit m’n jeugd.

53 likes

Jaaaa hahahhaha ik ook!!!

2 likes

Ik hoop dat zijn backing band snel een betere en beter betalende gig vinden. Misschien kan Douwe Bob zichzelf nog aanmelden als medewerker voor Waku Waku. Zijn wij helemaal van zijn gezeik af.

13 likes

Ernst van Ernst, Bobbie en de rest, is that you?

1 like

Kunnen we niet als FF een veganistisch eetcafé beginnen in Utrecht met menu’s vernoemd naar complottheorieen en dan even een crowdfunding campagne mee opzetten waarmee we al onze studieschulden kunnen afbetalen. :joy:

14 likes

Nee nee hij doet al maanden alsof ie een wijnbar gaat openen. Misschien speelt hij de long con voor zijn eigen crowdfunding, denk niet dat het zonder een succes gaat worden aangezien al sinds mei ~opening soon~ op het raam staat.

1 like

Geniaal :clap:t2:

Bijzonder om het STEVIG te noemen ZWAKTEBØD had een betere naam geweest.

4 likes

Heb ik goed nieuws voor je:

https://www.ad.nl/show/npo-hit-waku-waku-keert-vermoedelijk-in-2022-terug-met-de-aapjes~a88abba5/

12 likes

Ja nee ik ook niet, maar helaas hebben heel veel mensen zich als soort uit een verrassingsei tot wappies ontpopt dus dan doe je er niks meer aan

3 likes

Dit restaurant heeft iig flink op internet aangekondigd dat ze geen QR gingen checken en de eigenaar kwam heeft een anti covid podcast geloof ik?

Iig werden er vergelijkingingen met jodenwetten gemaakt…

Oprechte vraag: is het nog steeds zo dat een ongevaccineerde echt een risico vormt voor jouw gezondheid? Want iedereen die dat wil heeft zich kunnen laten vaccineren (op een kleine groep na die dat niet kunnen), en vaccins werken in elk geval ontzettend goed tegen écht ziek worden van corona en daarnaast beschermen ze ook nog best goed tegen besmettingen . Dus als ongevaccineerde ben je toch vooral een gevaar voor andere ongevaccineerde? En dan ook nog alleen als je op dat moment corona hebt? Of mis ik iets?

2 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het complottheorieën topic

Haha ik kijk dat nu ook. En mooi voorbeeld van handschudden.

1 like

Eerst was het klappen voor de zorg en voor de hardwerkende omt en nu is het omt shit en dat en dat. Verschrikkelijk!

2 likes

Hahaha ze wordt echt hard onderuit gehaald…

1 like

Dank voor alle antwoorden! Dit argument snap ik inderdaad, dat de oplossing erin zit dat we als groep een groot genoege vaccinatiegraad bereiken. Maar ik vind het dan wel nogal hard (en ongenuanceerd) om over ongevaccineerden te roepen dat ze een gevaar vormen voor jouw gezondheid omdat de kans dat je als ongevaccineerde zonder klachten iemand die gevaccineerd is besmet en dat die gevaccineerde er dan ziek van wordt gewoon niet heel groot is. Neemt niet weg dat vaccineren de beste keuze is, maar ik vind het wel van belang om ook niet om te slaan in ongenuanceerdheid de andere kant op en denk dat we meer bereiken als we ongevaccineerden heldere en kloppende informatie geven dan iedereen wegzetten als ‘wappie’.

3 likes

Gelukkig heeft Waku Waku 0 overheidssteun ontvangen. (Sarcasme)

3 likes