Hetgeen wat ik naar vind is dat wij, en andere rijke landen, straks aan ons 4e shot zitten terwijl de vaccinatiegraad in ontwikkelingslanden laag blijft. Hierdoor heeft het virus toch alleen maar meer kansen tot muteren waardoor er ook een grotere kans bestaat dat de vaccins steeds minder goed werken.
Daarnaast heeft de het adviesorgaan van de FDA ander advies gegeven betreffende boostershots. Geen wappie-nieuws:
https://www.nbcnews.com/health/health-news/fda-advisory-group-rejects-covid-boosters-limits-high-risk-groups-rcna2074
Daarnaast heb ik het nooit goed durven toegeven op het forum maar ik ga deze donderdag pas voor mijn eerste vaccinatie. Ik ben tot begin september zwanger geweest en durfde niet goed. In het begin van mijn zwangerschap kreeg ik de eerste uitnodiging waar expliciet instond dat je als zwangere je kon aanmelden voor een onderzoek en het op eigen risico was. 2 weken later veranderde het advies voor zwangeren. Uiteindelijk had ik wat complicaties waardoor ik de beslissing heb genomen om mij na de zwangerschap te laten vaccineren. Daarnaast heb ik familie in Frankrijk waarvan mijn nicht gelijktijdig zwanger was. Daar kregen ze weer langer het advies om niet te vaccineren. Ik vond het best verwarrend en heb gelukkig geen Corona opgelopen tijdens mijn zwangerschap! Daarnaast geef ik borstvoeding dus hopelijk krijgt mijn baby zo ook antistoffen binnen.

. Ik vond haar het juist zo goed doen.