Caronatopic #12

Misschien dat het aan de vestiging ligt maar bij de vestiging waar ik werk is het al de hele week hartstikke druk in het restaurant. Omzet prognoses worden gewoon behaald dus vooralsnog heeft het weinig invloed gelukkig!

1 like

Ik had gister mijn eerste optreden in meer dan 1,5 jaar in een openlucht theater. Zo fijn om weer te kunnen spelen, maar wel wennen om met zoveel mensen ineens te zijn. Er zaten iets van 500 man. Na afloop kwamen mensen ook weer ouderwets met een slokje op lekker dicht tegen je aan staan om te vertellen dat ze het zo leuk vonden. Ik mis die 1,5 meter regel dan wel hoor :sweat_smile:
Echt zo fijn dat het weer kan. We moesten om 23 uur klaar zijn, dus ik was ook nog eens redelijk op tijd weer thuis ipv midden in de nacht.

19 likes

Ik voel een Trumpiaans achtig ā€˜er waren een triljoen mensen, zoveel mensen zijn er nog NOOIT ergens bijeen geweest’ opkomen

7 likes

De helikopter moest volgens mij de hele tocht mee vliegen en tellen, maar vanwege het slechte weer kon die pas aan het einde mee vliegen.

2 likes

Wel handig om onder het luier verschonen uit te komen

2 likes

Hahah ja waren er vast 50.000 :joy: van mij mogen het er steeds minder worden die mee lopen :sweat_smile:

2 likes

Was vandaag in de Efteling, keurig geregeld met de Corona bewijs check voordat je een restaurant in ging. Kregen zelfs een roze bandje om. Waar ik mij om verbaasde is dat men gewoon geen afstand meer houdt in de rij en dat je werkelijk overal mag roken. Vooral dat mag wat betreft zsm afgeschaft worden.

7 likes

Had de Efteling niet sinds vorig jaar ofzo een regel dat je in de wachtrij niet meer mocht roken? Of zijn de mensen gewoon losgeslagen?

Idd in de wachtrij mag niet, maar doet men toch. En op elk ā€œterrasjeā€ buiten of looppad werd erop los gerookt. Vooral rondom de kinderattracties. Vooral ook dat vapen met allerlei gekke smaken en geuren geeft echt hoofdpijn.

Ben nog in juli en september in de Efteling geweest en toen hield eigenlijk ook al niemand afstand.

Maar dat hoeft ook niet meer.

1 like

Stelletje aso’s.
En soms vraag ik me echt af of we vroeger zo dicht op elkaar stonden of dat mensen nu uit ā€œprincipeā€ lekker dicht op de volgende gaan staan omdat het weer mag

6 likes

Ik zat vandaag in een propvolle trein naar Bijlmer Arena met allemaal voetbalfans en slechts 1/3e had een mondkapje op en ik hoorde overal gehoest en gesnotter :sob:

2 likes

Ik volg iemand op insta die meeliep en zij moest de hele dag vermelden dat er wel 250 000 tot 300 000 mensen meeliepen en dat we het nieuws niet moesten geloven!!!1

2 likes

Dat snap ik maar Corona is toch niet op een magische wijze verdwenen? Alsof het na 25 september opeens het land uit is.daar irriteer ik mij mateloos aan. Vond het wel fijn dat dr geen mensen in je aura stonden.

4 likes

Voor 25 september stond je ook al hutjemutje in de rij. Terwijl je in de attracties dan wel ineens afstand moest houden.
Ook leuk, overal de pompen met handgel die leeg zijn…

Had ze ze zelf geteld? :joy:

Wij waren een tijdje terug (op een doordeweekse dag) in Walibi en daar was het helemaal dramatisch geregeld. Voor de achtbanen moest je een plek reserveren (om vervolgens alsnog een half uur in de rij te staan met/tussen/bovenop mensen die ook hadden gereserveerd) en de wachttijd voor het reserveren liep op tot 2 uur (want idd; een rij tussen elk huishouden in de achtbaan). Tussendoor kon je dus praktisch gezien niks anders doen met als gevolg dat het hele park vol zat met mensen die gewoon een beetje aan het chillen waren (of met zn allen in de rij voor het treintje door het park) terwijl 3/4 van de wachtrijen dus leeg was. De logica hierachter is me nog steeds volstrekt onbekend XD. Met al deze dingen denk ik dan; verkoop gewoon minder kaartjes en plak stickers op de grond. maar zo werkt het vast niet

1 like

Disneyland verkocht minder kaartjes en had stickers plus mondkapjesplicht en letterlijk niemand hield zich aan de regels. Mondkapjes werd wel netjes gedaan, maar afstand in rijen handhaven is onbegonnen werk.

1 like

Ik vond het juist echt heel chill geregeld zo in Walibi, je kon alles perfect plannen en wij hadden niet vaak dat we ons zaten te vervelen omdat we nog nergens in konden. Hoop dat die online wachtrijen blijven! Scheelde misschien wel dat wij ook kleine kinderen mee hadden die dan 5x achter elkaar in de kinderachtbaan konden, daardoor hadden wij altijd wat te doen haha