Ik heb zelf geen kinderen maar ik sta in een kleuterklas. Deze week 3 kleuters getest, alle 3 positief. En dan weet ik nog niet eens hoe het met de rest is want die zijn niet getest. Ik ben zelf positief, een andere juf ook, dus ja ze zorgen zeker wel voor verspreiding denk ik dan. De klas is nu een week gesloten, dan 3 weken vakantie (België), ik ben benieuwd hoe het na de vakantie is. Echt de ene na de andere klas wordt gesloten bij ons…
Haha nee hoor, ik onderschat dat niet en durf ook echt niet te beweren dat ik evenveel kennis heb. Maar de vergelijking loodgieter/piloot gaat ook niet helemaal op
Haha geloof er ook geen reet van.
Dat is idd raar
Ja, helemaal eens hoor!
Je kunt inmiddels wel bijna door als huisarts en longarts hoor.
Steven Van Gucht, de Belgische viroloog die alle persconferenties leidde, is ook opgeleid als dierenarts. (Beetje zoals in NL Ab Osterhaus denk ik?) Vond dat in het begin van de pandemie wel gek. Elke dag een dierenarts op tv die ons over een virus bij mensen informeerde.
Geen idee wie die andere dierenarts is trouwens maar aan het artikel te lezen, kraamt die veel onzin uit.
Geruchten gaan rond over Ernst Kuipers
Ik zou m’n kind van 6 ook laten vaccineren maar vind het toch een beetje spannend.
Is het zo dat Hugo weg moet als er een nieuw kabinet is gevormd?
Ik vind het sowieso een wonder dat die man al zo lang op z’n benen staat.
Ik hoop dat ze eens naar Frankrijk en hun persco’s kijken. Zo mega goed uitgelegd en onderbouwd door bij elk feit en maatregel de juiste wetenschapper met grafiekjes en argumenten en ‘wat zou er gebeuren als we het niet doen’ en het werkt zo goed. Waarom doen wij dat nieeet
Corona is zo onvoorspelbaar. Dacht dat het de goede kant op ging maar vandaag ben ik echt niks waard. Had gehoopt maandag weer lekker naar buiten te kunnen maar zit er niet in als dit zo doorgaat 🥲
Herkenbaar, ik slaap nog steeds 10 uur per nacht terwijl ik letterlijk m’n bed niet uit kom overdag en enkel op m’n telefoon speel, simpele boeken lees, series kijk en soms eventjes sims speel.
Gisteren ging ik wat uitgebreider ontbijt voor mezelf maken, dus stond half uurtje in de keuken en op t einde kreeg ik echt Hot flashes en kon amper nog op mn benen staan. Rest van de dag ben ik dus weer in bed gebleven. Ik voel me ook te moe om meer te ondernemen dan ik nu doe.
M’n moeder zei trouwens dat veel van haar collega’s dat slap worden ook hadden bij fysieke inspanning, dus ik ga dat gewoon heel gestaag opbouwen.
Maarrr ik hoest echt veel minder en ben amper nog verkouden! Ben ook helemaal gestopt met de xylometazoline neusspray. Dus daar ben ik wel heel blij mee.
(sorry dit is helemaal geen reactie op jou maar eigk gewoon m’n eigen leed)
Bluh stom he! Ik ben bovenal super dankbaar dat het tot dusverre mild is bij mij, maar het onvoorspelbare maakt het wel eng vind ik. Ook op langere termijn. Ik heb al weinig energie en conditie en een (kleine) verslechtering maakt het dan wel echt slecht zeg maar. Laten we hopen dat we er oké doorheen komen
Wat fijn! Wij zijn nu een week verder na contact met een besmet persoon en van de 5 mensen die diegene heeft gezien, is er maar 1 besmet. Heel gek hoe dat werkt eigenlijk. Was er zelf van overtuigd dat wij nu echt wel eens corona moesten krijgen.
Ja pff. Ik vertrouw op mijn immuunsysteem. Bah. Als we dat met alles hadden gedaan bestonden er bijna geen mensen meer hoor.
Yes mijn moeder mocht vandaag een afspraak maken en kreeg eerst alleen opties in januari maar mag nu aankomende vrijdag en waarschijnlijk mag mijn vader dan direct mee. Misschien kan ik dan ergens in de kerstvakantie weer binnen bij mijn ouders langs gaan
Ik ben ook 2x gebeld dat ik een negatieve uitslag had door de GGD, het kan wel.
Dit werd gevraagd bij het maken van de afspraak.
Ik had het alleen verkeerd verstaan waardoor ik dus toestemming gaf om altijd te bellen ongeacht de uitslag.
Bij de laatste keer testen heb ik de afspraak online gemaakt en kon ik dit niet aanvinken geloof ik.
Klein vraagje: zijn er nog mensen die zich wel aan de maatregelen houden en zelfs iets verder gaan en amper sociale activiteiten hebben? Als ik zo om mij heen kijk heeft niemand een minder druk weekend dan voorheen, en dan hebben we het over de pro-vaccin yuppen