Oh de hel dat mensen dan 3 weken lang hun kinderen binnenshuis moeten vermaken. Wat een vakantie.
Ja dat is hier nu 23% geloof ik š„²š„²
Ik hoef maar 4.5 uur morgen gelukkig. Wel non stop kassa
Wordt een lekker onrustig dagje morgen.
Ik bleef voor mijn doen nog redelijk oke met de hoeveelheid besmettingen. Nu blijkt dat t vaccin niet werkt is dat een stuk minder. Hoop zo dat t wel tegen opname beschermd
Oh wow, dat is wel laat ja! Ik wist niet dat het zo druk zou zijn. Nouja, kan nog wel even wachten. Vind het belangrijker dat oudere mensen geprikt worden.
Mijn vriend is dus vandaag met een teamuitje naar Kopenhagen geweest Lekker borrelen en uit eten met het team en met zān allen in de trein de brug over. Echt superverstandig
Kroegen zat hier maar ja: Jul gaat voor alles
More like yolofrukost
Hahahaha ik heb ām ook vandaag besteld (komt pas over 6 dagen) en zag dat ie gister ook ineens ā¬10 omhoog gegaan was op Bol, vandaag weer minder Hoop dat wij snel lekker kunnen badderen en dat het geen miskoop is.
Ik vind het trouwens (opnieuw) echt oliedom dat dat OMT-advies nu naar buiten komt. Morgen wordt 100% een grote chaos. Maar goed, whatās new.
Bij deze iedereen die in een winkel werkt, sterkte morgen! Blijf ademen, het wordt echt uiteindelijk 17.00.
Morgen is mijn laatste werkdag in de winkel en ik heb zo gehoopt dat die āpre lockdown dagā niet nog een keer zou gebeuren en nu wordt het misschien nog mijn afscheid ook š„² bah zie er zo tegenop nu
Ah nee, ik wilde nog aanvullen dat ik door het nieuws over de aanpassing van de examens het idee kreeg dat werd voorgesorteerd op een mogelijke schoolsluiting, maar dat leek 6 uur geleden nog overdreven
Het kabinet gaat toch morgen pas overleggen? Dan is het toch pas eens maandag/dinsdag voor er iets naar buiten komt, laat staan iets gebeurt?
Ik kan me haast niet voorstellen dat er morgenavond al nieuwe regels in gaan.
Dat lijkt me toch ook, dat het echt nog niet morgen/maandag in gaat maar pas na de persco. Of zou die dan ineens morgenavond komen? Vind het wel weer heftig ineens zeg⦠zelfs scholen dicht.
Nos zegt:
Het is waarschijnlijk dat er morgen ook al een nieuwe persconferentie gehouden wordt om de nieuwe maatregelen bekend te maken, zeggen Haagse bronnen, en dat de nieuwe maatregelen al in het weekend ingaan, om een stormloop op winkels en restaurants voor te zijn.
Ja, dat gebeurt nu sowieso. š„² Al is het alleen maar OMT advies, door die enorme koppen op alle nieuwssites is er bij iedereen paniek, zo ongeveer.
Edit @Noodle Oh, die had ik gemist. Dat is dan wel echt last minute en blijkbaar erg urgent. Ben benieuwd.
Het was gister nog 2020, nu is het praktisch 2022 dus dan is het morgen al 2024.
Maar ik neem dat bericht verder niet al te serieus, ik zie het wel.
Hahah precies wat ik dacht ja. Lekker handig weer. En die er zelf net zo hard aan mee, want ik moet nog iets bij Ikea hebben en zit nu te denken om dan morgen (eigenlijk straks) maar te gaan.
Oh de andere nieuwsbronnen spreken allemaal van ābegin volgende weekāā¦
Zou een snelheid zijn die we niet van dit kabinet gewend zijn als er echt morgen al wat komt
Nou inderdaad. š„² Als het nu voor het eerst in twee jaar wel snel kan, is het ECHT heel urgent.