Zitten wij in dezelfde regio?
Hier gaan de huisartsen voor nu de komende week alle 60+ vaccineren. Ik ga helpen.
Hopelijk mag ik hem zelf ook snel halen want volgens mijn werk kan het wel januari worden voor we een code krijgen
Ik heb in maart dit jaar corona gehad. Dus helaas voor de vaccinatie. Sinds oktober voel Ik mij min of meer weer even energiek als daarvoor.
Was te verwachten: ik ben nu ook positief. Dacht heel eventjes dat ik er goed vanaf zou komen aangezien ik me nog lang goed voelde, maar sinds gisteren koortsig en flink aan het hoesten. Dat wordt met z’n tweetjes kerst vieren dit jaar. Het is niet anders.
Bedankt voor jullie antwoorden! (@Broodrooster , @Kusjessoldaat , @Ikgebruiklievergeennaam sterkte )
@Corvus fijn dat je nu weer wat meer kan. Ja, vermoeidheid is echt lastig. Ik ben het dus wel in een bepaalde mate gewend, maar als het dan weer erger wordt is dat wel echt vervelend.
@Lot jeetje, kan dat dan lang doorgaan hè! Fijn dat het nu wel beter gaat. Echt shit dat het voor de vaccinaties was. Ik heb het wel na de (eerste twee) vaccinaties dus hopelijk helpt me dat!
Zit toch kern van waarheid in.
Ik kan nu niet online vinden wat ik ‘moet’ doen. Dus wellicht dat iemand het hier weet 🥲. Maar ik was gisteren met een vriendin (heeft 40 min naast me in de auto gezeten) en rest van de middag/avond tegenover me aan tafel. Redelijk brede tafel, ik kwam met m’n dwergenarm ongeveer halverwege dus niet in elkaars aura. Van te voren beiden een negatieve zelftest en geen coronaklachten.
Nu heeft haar vriend vandaag positief getest, met een zelftest. Gisteren had hij nog geen klachten. Zij testte negatief met zelftest en heeft geen klachten. Maar ik kan nu dus nergens vinden of ik iets moet doen/laten? Of dat ik alleen moet testen als zij toch positief test of klachten ontwikkelt? En als ik met wel moet laten testen of dat dan bij de GGD moet of dat een zelftest genoeg is…
Testen als je vriendin pas positief is.
Thanks! Zij gaan sws de 25e laten testen, ik hoef in principe nergens heen ook. Dan wacht ik het af en mocht ik wel klachten krijgen ga ik me uiteraard meteen laten testen.
Haha ja! Ik woon in de stad
Ik hoop niet dat dit al heel vaak gevraagd is, maar kan het niet vinden.
Weet iemand misschien hoe lang het duurt voordat je de booster zichtbaar kan maken in de Corona-app?
Duurde bij mij 2 weken!
Bij mijn vader stond het al de volgende dag erin
Mijn praktijk :o Ben zo benieuwd wie jij bent haha.
Ik HOOP dat ik donderdag kan. Maar wil niet gaan als er honderden op afkomen.
Vind het moeilijk inschatten. Ik kan wel langslopen en weggaan mocht het te druk zijn, mijn basisschool is er tegenover.
O dat is heel snel!
Mijn praktijk valt ook onder die koepel. Ben benieuwd of de GGD gaat faciliteren. Want ik heb van elders in het land vooral steeds gelezen dat alle initiatieven afgehouden worden…
Bij m’n ouder stond de booster er de volgende dag al in.
De waarheid is hard?
Ik denk oprecht dat je hier als overheid meer kwaad mee doet dan goed. Er zijn volgens mij best veel mensen die niet (durven te) vaccineren vanwege een gebrek aan informatie. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je deze groep overtuigt met zo’n harde boodschap.
Ik weet verder niet hoe de informatievoorziening is in Amerika, maar dit lijkt me niet de manier.
Ik zie in Nederland gelukkig veel goede initiatieven vanuit artsen. Ze gaan bijvoorbeeld de straat op om mensen te informeren, er is een telefoonteam ingesteld om mensen die twijfelen te woord te kunnen staan. Ik denk dat je daar echt veel meer mee bereikt dan zo een harde onpersoonlijke boodschap.