Gelukkig ben ik een oude trol. Want die griepprikoproep bestaat inderdaad niet. (Staat wel op de website van Rijksoverheid)
1979 kom maar op!
Maar ik hoop voor alle griepprikkers dat maandag toch het sms’je komt
Gelukkig ben ik een oude trol. Want die griepprikoproep bestaat inderdaad niet. (Staat wel op de website van Rijksoverheid)
1979 kom maar op!
Maar ik hoop voor alle griepprikkers dat maandag toch het sms’je komt
Ben dalijk eerder aan de beurt op leeftijd dan als zorgmedewerker
Fijn, ben zwanger en gelukkig bijna aan de beurt.
Ik geloof er echt niet meer in. Nu nog 13 jaar dus max 6 dagen hoop ik. En hoop dat t dan ook een beetje snel kan, al heb ik t hier nog niet sneller dan een week gehoord.
@DoeMaar ik vind dat zo vreemd. Dacht dat zorgmedewerkers vrij in t begin al waren gedaan, samen met de 80 plussers zeg maar. Maar misschien verschilt dat ook per regio hoe en wat.
Ja ik ook. Sta op die wachtlijst…
Schoonmoeder: testen jullie nog even voordat we een weekend met z’n alle weg gaan.
Ook schoonmoeder: we zijn het vergeten door de drukte maar we hebben toch de booster.
Als ik door haar in quarantaine zit met oud en nieuw, word ik echt gekkkkk.
Ik heb de booster gehad via mijn werk (gehandicaptenzorg). In 2 dagen zijn alle medewerkers geboosterd.
Yaaass ik kan volgende week al m’n booster halen via m’n vaders werk. Personeel is al geweest en er is blijkbaar heel veel over, dus nu mag familie ook. Zo blijjjjj
Hier in UK ook. 9/10 (vrienden, collega’s en klanten) die ik voor kerst sprak had Covid of was aan het bijkomen van de booster.
Ben benieuwd of BJ maatregelen gaat aankondigen vanavond.
Ik heb nog steeds een plek van vaccin 2. Rondom de injectieplaats is het wat verhard en ik heb nog een soort blauw/paars plekje. Mijn tweede vaccin was in juni en heb toen wel een flinke rode plek gehad ook. Herkennen mensen dit?
@Whoopdidoo krijg echt half uur geleden sms om afspraak te maken, maar drie data dat ik aan het werk ben…
Wauw! Dus toch
En tweede: bummer. Kun je verder geen andere data kiezen?
Nope, blijf gewoon af en toe proberen. Of anders keer bellen
Wow t bestaat dus toch. Al denk ik ook dat er wel een groep gemist gaat worden. Maar we zijn er bijna hopelijk.
Mag/kan je niet tussen je werk door? Prik gaat voor toch.
Kreeg vandaag een mail van m’n huisartsenpraktijk dat iedereen die bij hun geregistreerd staat aanstaande donderdag een boosterprik kan halen, in samenwerking met de GGD staat erbij.
Ik heb mezelf wel ingeschreven maar of dit nu helemaal de bedoeling is?
Er zijn meerdere huisartenpraktijken die dit doen of al gedaan hebben. Dus het zal wel de bedoeling zijn.
Ja I guess. Wordt wel een druk donderdagje voor ze, maar het is voor iedereen boven de 18 dus ook alle ouderen. Ik ben er zelf alleen maar blij mee.
Dat is toch wel slecht! Prikt jouw organisatie niet zelf?
Heb een week op de wachtlijst gestaan, vanmiddag bericht gekregen dat ik een afspraak kan maken. Kan 3 januari terecht, duurt voor mij dan al met al dan 2,5 week vanaf het moment dat ik de uitnodiging kreeg tot en met de vaccinatie.
Ja ik heb dus pas een week geleden een brief gehad dus heb er een hard hoofd in dat het sneller gaat zijn haha