Caronatopic #13

Mijn werkgever geeft zelfs vaccinatieverlof :sunglasses:

9 likes

@Luzarl jij had toch ook best lang (of nog steeds?) Een verdikking op de plek van de vaccinatie?

Vind ik zelf ook niet prettig ivm eventuele bijwerkingen. Kan nu over 2,5 week :slight_smile:

Nee kunnen ze niet aan

1 like

Jeetje dan pas. Komt dat echt omdat je niet kon of was t sowieso al verder weg de data?

1 like

Ja echt een maand wel!

Het gaat er toch om dat je die vaccinatie in je lijf hebt? Zal me een zorg zijn of het wel of niet geregistreerd staat, de kans dat je t krijgt en/of anderen infecteert is weer flink minder.

7 likes

Ik heb de booster wel via de huisarts en binnen twee dagen stond hij er in, top geregeld!

4 likes

Lag toen echt aan een ICT-probleem tussen het RIVM en de HIS’en (maar het was leuker voor Hugo en co om net te doen alsof alle huisartsen traag als stront waren); dat probleem is in elk geval opgelost.

1 like

Ik denk het ook :upside_down_face:

EDIT: Oh zie nu dat je inmiddels een sms hebt gehad! Ik sta nog op de wachtlijst.

Beiden! Maar nu op een vrije dag (en dag er na late, dus met eventuele bijwerkingen handig gepland) en nu gewoon in Den Bosch ipv Helmond

@MACdonalds ik dus inmiddels al een half jaar
 nou goed. Het is geen drama verder. Maar was benieuwd of anderen dit ook hadden

Maar neem aan dat ze kijken naar de datum dat je gevaccineerd bent? Dus ook al zou het er te laat in staan dan zou dat met terugwerkende kracht wel opgelost worden lijkt mij.

1 like

Meh, dienst verschoven dus had die toen dagen eerder toch wel gekund-_-

Wat zijn de maatregelen die er genomen worden na dit aantal besmettingen? Ben daar wel benieuwd naar

Ik heb mijn booster op 8 januari gepland, ben dan 15+2 weken zwanger en merk dat ik het toch wel heel erg spannend vind om de booster te nemen ondanks dat ik weet dat het een juiste keuze is :sweat_smile: zijn er dames die dit ook hebben gehad en me even kunnen geruststellen haha?

Hopelijk gaat het hierdoor nog niet nog meer een stijgen over een aantal dagen

1 like

Zelf geen ervaring, maar wel ervaring met een vriendin van mij. Zij had echt totaal geen klachten van de vaccinatie

2 likes

Faalhazen

3 likes

Ben benieuwd wat er hier gaat gebeuren, maar al die Julfestiviteiten zullen geen positief effect hebben vrees ik. Het gaat heel snel omhoog de laatste weken (vooral hier in de regio SkÄne).

1 like