@Xiomara niet per se, ergens is het begin van een infectie, dus als je net vroeg test heb je niet meteen 2 dikke strepen. Mijn zelftest was ook een licht lijntje, kwam ook pas halverwege de wachttijd tevoorschijn maar ik had echt corona.
Ja ik bedoel ook aan het einde van die 15 min Heeft sowieso geen zin om daarvoor te kijken
Oh zo! Ja na de wachttijd moet je ook eigenlijk niet meer kijken, geloof dat je dan indrooglijntjes kunt krijgen.
Een vriendin heeft een vriendin die bij een drogist werkt. Zij zag in de winkel iemand lopen waarvan ze wist dat diegene positief getest was. Dus zij roept iets om als “Wil degene die positief op corona getest is zich melden bij de klantenservice?”
Vervolgens komen er 8 mensen zich melden!
Aan de ene kant lijkt me dit een broodje aap verhaal, aan de andere kant kan ik me er wel iets bij voorstellen helaas…
Ik heb dit verhaal eerder gehoord haha, alleen was het toen een grote winkel en kwamen er meer dan 20 mensen zich melden. Hoop dat het gewoon een onzin verhaal is en niet de realiteit maar … yeah
Hahaha oké, ik hoop dat het dan een broodje aap verhaal is…
Hmmm ik hoorde laatst precies zo’n verhaal maar dan over de supermarkt. Dat iemand een bekende tegenkwam die aan het eind zei: ohja ik heb corona. En dat die ander dat toen hij een medewerker had gemeld en werd ook omgeroepen en toen kwamen er dus meerdere mensen.
Ik denk overigens dat er genoeg positieve mensen gewoon gaan maar dit is misschien wel gewoon broodje aap inderdaad haha. Hoe dom ben je dan ook als je vervolgens naar de balie loopt haha
Ik zou eerder denken dat het mensen zijn die ooit positief zijn geweest en niet perse op dat moment?
Ik heb dit verhaal al van 4 verschillende mensen gehoord, over diverse winkels. Laatst ook van iemand over een ikea in Duitsland.
T zal vast wel eens gebeurd zijn maar zo structureel kan ik me eigk niet voorstellen.
In mijn omgeving doen de mensen die corona serieus nemen sowieso een ggd test en de mensen die er niet echt in geloven testen totaal niet
Ik zie wel wat je bedoelt! Maar volgens mij is dat idd altijd, je ziet het dan zo oplopen naar boven. Dat is gewoon die vloeistof volgens mij
Ja kan ik me wel wat bij voorstellen dat ze daar dan op vertrouwen als ze geen klachten hebben
Mijn man krijgt net uitnodiging van GGD GHOR om een afspraak te maken ivm griepgroep. Maar als die zijn jaartal invult staat er meteen dat het niet kan. Ondanks dat die aankruist dat hij een smsje heeft gehad… iemand een idee?
Op een ander device proberen? Mij lukte het wel gisteren met aanvinken van die sms vraag maar heb eerder ooit een issue gehad dat het op iPhone niet werkte en laptop dan weer wel
Thanks maar lukt helaas niet. Blijft komen dat hij te jong is
Chrome ipv Safari proberen bijvoorbeeld? Soms lukt het invullen van een formulier op een bepaalde browser niet om een of andere reden
Nee gaat niet maar thanks voor meedenken
Dit is inderdaad nep, zag pas nog de weerlegging ervan (en dat dit verhaal in meerdere varianten en landen opduikt). Zal even zoeken of ik het kan vinden.
Edit: hier staat het onder andere: DPG Media Privacy Gate
Hmmm 1992 pakt die wel maar 1993 nog niet online, wellicht dat hij de sms te vroeg kreeg ofzo