Tweede zojuist gehaald! Ben heel benieuwd naar de bijwerkingen. Heb er rekening mee gehouden dat ik morgen ziek ben qua werk. En gezellige sfeer bij het wachten hahaha
Wat goed dat dat al zo snel kon!
Kinderartsen staan daar niet positief tegenover. Alsin vaccineren als het kind zelf erf ziek kan worden wel. Anders niet.
Haha ja mijn oplossing is maar zelftests vragen aan mān vriendin die in het onderwijs werkt š„²š„², is vast niet de bedoeling maar het werkt wel.
Ik denk trouwens dat als ik vanuit werk er om zou vragen ik ze wel mag bestellen, misschien moet ik dat doen en 2 x per week zelftesten.
(ik heb trouwens een niet gevaccineerde collega en hij vroeg vorige week of zoān corona test pijn doet, vond het best aandoenlijk. En bijzonder dat die nog nooit heeft hoeven testen, maargoed jong en fit).
Zo bizar hier waar ik woon ( Antwerpen ). Ik prijs me gelukkig dat ik tot over 2 weken niemand kende met een positieve test. Maar nu elke dag minimum 1 iemand. Hoe kan zo iets ? Iemand hier een verklaring voor ? Gewoon toeval ? Vooral jonge mensen.
Als ik naar mezelf en mijn omgeving kijk: minder voorzichtig, naar meer plekken toe, meer verschillende mensen zien dan tijdens eerdere lockdowns. Zelfs nog binnen de maatregelen die nu in Nederland gelden. Alles was zo veel voorzichtiger in de eerste periodes. Veel besmettingen nu op scholen, ik moest twee keer in quarantaine na contact met besmet persoon door een situatie waar ik eerder veel minder in kwam (buitenland en kantoor) etc etc. Voorzichtigheid, denk ik?
Ja dat klinkt wel heel logisch eigenlijkā¦
Wauw echt chaos vandaag op het werk (kapsalon). Zoveel telefoon en mailtjes van mensen die allemaal voor zaterdag geholpen willen worden š„². Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe maatregelen.
Haha shit helemaal niet bij stilgestaan, mān haar is een dooie bende en wilde wachten tot december :ā) Nou ja jammer dan.
Ik vind Johan Fretz op Instagram ook wel sterke dingen delen. Ook dus veel standpunten uit de discussies die ik hier op het forum voorbij zie komen.
Betrap mezelf er de laatste tijd wel op dat ik steeds meer denk en ga geloven dat er gewoon geen oplossing lijkt te zijn en dat we misschien nog wel jaren in deze ellende zitten op deze manier. Zo ontmoedigend.
Sidenote, niet echt gerelateerd aan dit topic, wel aan de situatie. Maar ik heb een kinderwens en zelfs een relatie verbroken daarvoor, maar merk de laatste tijd steeds vaker de gedachte bij mezelf op dat ik niet eens weet of ik evt toekomstige kinderen deze wereld zoals die nu is wel wil aandoen. En ik was ook altijd best trots om Nederlander te zijn, of nou ja ik was best trots op dit land. Maar ook dat gevoel is de laatste tijd echt zo erg aan het verdwijnen. Vind ons volk en hoe we ermee omgaan (rellen, de media, wappies die om het hardst schreeuwen online) echt verschrikkelijk. Side effecten van de corona crisis. Faith in humanity lost š„²
Er is hier in de stad een priklocatie waar je zonder afspraak naar binnen kunt gelukkig, heel fijn!
oh ga ik waarschijnlijk ook niet hoor, maar ga er inmiddels vanuit dat het door aangescherpte regels sowieso niet door kan gaan.
Ik probeer gewoon alvast heel veel leuke online dingen voor mijn lieve kleuters
te bedenken (terwijl ik het liefst heel hard wil huilen, ga ik zo gewoon maar even doen denk ik).
Bedoel een tof filmpje van Sinterklaas (mijn oud-collega), wat leuke pietendansjes (vast wel iemand die dat wil doen) en misschien een buiten-bezoek van de juf met het Sinterklaascadeau?
Een Sint drive through? Pietjes op het school plein die een kunstje opvoeren (als in staan te stuntelen en cadeaus ban de glijbaan gooien ofzo haha) en dan in blokken van 30min langs laten komen? Ik roep maar wat haha
Wat is het beleid bij āgeen stemā haha. Ik heb geen keelpijn/hoesten/verkouden whatever maar zoān overslaande stem. Ik dacht āeffe testenā maar kan dan vrijdag middag pas terecht⦠zelftest is 2x negatief⦠zo nog maar eentje doen.
Oh dit is wel een leuk idee
Edit: haha @Fishing het lijkt nu net alsof ik het een leuk idee vind dat je zo nog een zelftest gaat doen, maar dit ging dus om je sintidee
Kan je nog herhalen met kerst hihi. Lampjes, kaarsjes, kerstbomen buiten. Ofzo
Edit: haha ja dat had ik wel door , maar leest wel zo ja haha
Bij mij duurde het de laatste keer een stuk langer dan eerder, kreeg volgens mij om 8 uur het resultaat toen ik om half 12 was getest⦠eerder testte ik altijd rond 8 of 9 en wist ik het tegen 5 uur wel.
Dit is net zo lang?
Oh ja sorry beetje vaag haha maar ik begreep dat de hele prio batch rond 12 uur naar het lab gaat dus dat het dan niet heel veel uit maakt of het om 8 of half 12 was zegmaar