Alles een uurtje eerder sluiten dus
Als dat t wordt word ik echt gek. Sorry maar hoe zien ze dit als oplossing.
Lekker nutteloos dit. Nou op naar de 50.000 besmettingen per dag dus
Ik snap ook niet dat dit het advies van het OMT is, zij zitten middenin de toestanden in de zorg. Ik had nog eerder verwacht dat zij te streng zouden adviseren en het kabinet met deze domheid zou komen, maar dit verbaast me echt.
wie heeft dat OMT omgekocht?
Hahaha wat is dit?
Wat is dit nou weer voor iets nutteloos. Als dit het echt wordt ben ik alleen al zwaar geĆÆrriteerd over hoe druk ik me vandaag heb gemaakt voor niks. (en met mij alle andere kappers van Nederland (en andere branches)
Wat voor zin heeft het nou alles een uurtje eerder te sluiten? Dat betekend waarschijnlijk dat wij om 8:00u gaan beginnen in plaats van 09:00.
Kan iemand get papiertje ff verliezen in de trein?
Ja sorry, ik moet echt naar de kapper zaterdagā¦
Ze doen maar. Ik ga lekker in mān bubbel en zie niemand meer, ga in mān eentje maatregelen houden.
Hier kun je wel al zien hoe slecht het afgelopen dagen ging qua druk op de ziekenhuizen en hoe groot de regionale verschillen zijn.
https://puc.overheid.nl/nza/doc/PUC_691375_22/1/
Ik kan gewoon niet geloven dat we dadelijk op regionaal niveau codes zwart kan krijgen, dat kunnen we als land toch niet laten gebeuren?! Begrijp er echt helemaal niets van.
Ik moet nog maar zien dat het kabinet dit advies van het OMT overneemt. Als we doorgaan op de lijn die is ingezet sinds het begin van de pandemie, dan wordt het weer een slap aftreksel hiervan. Dus een polderuurtje tot 18.00 uur erbij voor de horeca ofzo.
Voor al mijn mede-Limburgers
Lees trouwens wel net dat de gezondheidsraad nu boosters heeft geadviseerd voor iedereen. Dus iedereen 18+, moet wel minimaal een halfjaar tussen deze en de vorige prik zitten. Dan zouden we dus de aankomende maanden wel weer volop gaan prikken als het advies wordt overgenomen.
Stelletje achterlijken hier in de provincie. Want wat is nu net 2 weken geleden?!?!
Haha ja het is werkelijk toch ongelofelijk, HEBBEN WIJ WEER.
Ik hoop het echt! Ik lees ook net dat Frankrijk de booster prik vanaf half januari verplicht gaat stellen als toegangsbewijs. Nu heb ik voorlopig helemaal geen plannen om naar Frankrijk te gaan maar het zou wel zuur zijn dat als Duitsland en Belgiƫ dit gaan doen en Nederland nog een beetje aanrommelt. De vaccins zouden er toch al liggen? Dus hop hop, vaccineren!
(En ja, laten we ook de landen die minder makkelijk aan de vaccins kunnen komen of kunnen inenten daarbij gaan helpen. Niet alleen uit solidariteit maar als dat niet voldoende is ook vanwege onze eigen veiligheid.)
Maar wat zijn dan precies doorstroomlocaties? Musea en bibliotheken, maar de sportschool niet toch? Dus die zou dan openblijven? Dat zou toch super raar zijn?
Gadver, Lex
Ja jullie moesten zo nodig carnaval vieren :@
Of was dat Brabant?